marți, 28 aprilie 2009

Am auzit de ceaiul dvs miraculos, sotul meu sufera de o forma usoara a bolii de circa 3 ani si as fi foarte interesata sa aflu mai multe despre ac

Bna ziua,
Am auzit de ceaiul dvs miraculos, sotul meu sufera de o forma usoara a
bolii de circa 3 ani si as fi foarte interesata sa aflu mai multe despre
acest tratament ca sa pot discuta cu medicul nostru.Ma intereseaza sa stiu
din ce plante este facut si ce mai contine.Daca puteti sa-mi dati un link
cu mai multe informatii v-as fi recunoascatoare.
Va multumesc

Buna seara
Toate informatiile despre Deniplant le gasiti la www.deniplant.ro si de acolo pe forum sau pe blog. Eventual puteti citi tot ce am scris eu pe net http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html?sid=e4a47464cda3d332037d0edd6ad4da5c
Discutia referitoare la plantele componente o putem avea numai daca veniti personal la biroul deniplant.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic