sâmbătă, 4 aprilie 2009

Pielea de pe maini e foarte sensibila si imediat se irita, cateodate mi se taie pana la sange, se exfoliaza.

Buna ziua,

Am aflat acum jumate de ora de ceaiurile dvs., care vindeca psoriazisul.
Problema e ca eu desi nu am psoriazis ma confrunt de ceva vreme cu o
problema si nu reusesc sa o vindec. Pielea de pe maini e foarte sensibila
si imediat se irita, cateodate mi se taie pana la sange, se exfoliaza.
Acum s-a extins si la monturi. Ma manaca dar nu tot timpul, am puseuri de
prurit. Am incercat cu fluocinolon, clotrimazol, chiar si dermovate dar nu
am insistat prea mult cu acesta din urma ca stiu ca e tare.Este foarte
inestetic. Unii medici zic ca am dermatita, atii ca o lipsa de vitamine,un
medic alergolog mi-a zis ca este de la ficat (am ceva probleme la ficat).
Sunt alergica dar fac alergii respiratorii mai mult..
Intrebarea mea este daca ceaiurile dumneavoastra vindeca si alte probleme
ale pielii, nu numai psoriazisul

In speranta unui raspuns,

Va multumesc,
M........ B........
Suceava
Buna ziua
ceaiul deniplant trateaza cauzele interne care declanseaza si intretin
boala de piele psoriazis.
detalii gasiti pe www.deniplant.ro si de acolo pe blog si forum
alte informatii la 0744827881 sau 0212338973
cui stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic