sâmbătă, 4 aprilie 2009

Pana nu incerci un lucru, nu stii daca e bun sau nu pentru tine. Acest lucru eu cred ca este valabil pentru toate medicamentele existente pe piata.

Multumesc pentru raspuns..am citit cartea dvs. si e foarte interesanta
..am trimis-o la 3 persoane care le cunosc si care sufera de psoriazis, da
pe mine ma intereseaza daca ceaiul e bun si pentru alte afectiuni ale
pielii, altele decat psoriazis

Buna ziua
Sigur, e foarte usor sa spui Da e bun si pentru aia si pentru ailalta.
Problema este ca fiecare organism este un unicat si are particularitatile
sale.
Pana nu incerci un lucru, nu stii daca e bun sau nu pentru tine. Acest
lucru eu cred ca este valabil pentru toate medicamentele existente pe
piata.
Credeti ca ele s-ar mai vinde daca ar spune acest lucru.
Faptul ca au fost pacienti cu alte afectiuni care au beneficiat de
rezultate pozitive nu ma poate face sa spun ca DA e ok te vei vindeca si
dupa un timp sa vina omul si sa spuna ca nu e asa.Daca producatorului de
medicamente nu-i pasa ce spune pacientul,mie imi pasa si de aceea ati
vazut ca exista GARANTIA DENIPLANT ceea ce la medicamente nu gasiti.
Asadar, dumneavoastra veti hotara daca si cand veti apela la Deniplant.
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic