marți, 21 aprilie 2009

copii bolnavi de psoriazis din canada

Pavel Valentin-Alexandru is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

Pavel Valentin-Alexandru: Hristos a inviat!
giurgiu gheorghe: adevarat a inviat
Pavel Valentin-Alexandru: am ainteles ca dumneavoastra ati rezolvat multe cazuri de psoriazis
Pavel Valentin-Alexandru: ?
Pavel Valentin-Alexandru: sunt mai multe feluri?
giurgiu gheorghe: nu eu
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu fabric si vand ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: care a ajuta la acesta boala
Pavel Valentin-Alexandru: dar ceaiurile folosesc la orice fel de psoriazis?
giurgiu gheorghe: in general da
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism in parte
Pavel Valentin-Alexandru: cumnatu meu are psoriazis de 3 ani
giurgiu gheorghe: cum raspunde
giurgiu gheorghe: poate veni la biroul din sos pantelimon sa-l ia
Pavel Valentin-Alexandru: el este in canada cu familia de trei ani
Pavel Valentin-Alexandru: de apraoape un an au si copiii
giurgiu gheorghe: acum o saptamana am trimis si in canada
Pavel Valentin-Alexandru: fetita si baiatul
giurgiu gheorghe: a ajuns in 7 zile
Pavel Valentin-Alexandru: este ereditar?
giurgiu gheorghe: exista predispozitia ereditara
giurgiu gheorghe: se poate transminte
giurgiu gheorghe: dar nu neaparat
Pavel Valentin-Alexandru: eu vreau sa-mi trimiteti ceaiurile in judetul suceava
giurgiu gheorghe: nici o problema
Pavel Valentin-Alexandru: si de acolo le trimit prin cineva
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii si cand ii primim expediem plantele
giurgiu gheorghe: detalii la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Pavel Valentin-Alexandru: o cutie cat timp o are?
giurgiu gheorghe: 30 zile
giurgiu gheorghe: si costa 150 lei
Pavel Valentin-Alexandru: dar la copii cum se administreaza?
giurgiu gheorghe: la fel ca la adulti
Pavel Valentin-Alexandru: dar e alt ceai?
Pavel Valentin-Alexandru: pt copii?
giurgiu gheorghe: exista si o varianta kids
Pavel Valentin-Alexandru: copiii au varsta de 4 respectiv 8 ani
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: pot bea 750 ml ceai pe zi
Pavel Valentin-Alexandru: sunt si unguente?
giurgiu gheorghe: nu este nevoie de asa ceva
giurgiu gheorghe: cred ca s-au saturat pana acum de ele
Pavel Valentin-Alexandru: regim alimentar?
giurgiu gheorghe: nu
Pavel Valentin-Alexandru: cat timp?
giurgiu gheorghe: depinde
Pavel Valentin-Alexandru: se fac pauze?
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni dar sunt altii care au depasit 2 ani
giurgiu gheorghe: nu
Pavel Valentin-Alexandru: bine
Pavel Valentin-Alexandru: multumim
giurgiu gheorghe: cu placere
Pavel Valentin-Alexandru: unde se platesc banii?
giurgiu gheorghe: detalii la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Pavel Valentin-Alexandru: multumim
giurgiu gheorghe: cu palcere
Pavel Valentin-Alexandru: o sa facem comanda in cel mai scurt timp
giurgiu gheorghe: a doua zi dupa ce primim bani expediem plantele
Pavel Valentin-Alexandru: si in cat timp ajunge?
giurgiu gheorghe: depinde de posta , 3-5 zile
Pavel Valentin-Alexandru: multumim
Pavel Valentin-Alexandru: o zi frumoasa
giurgiu gheorghe: la fel

Un comentariu:

Anonim spunea...

psoriazisul se vindeca 100% cu produsul antigiardia de la plafar care contine 5 plante uzuale, m-am vindecat nu-mi venea sa cred , niste plante obisnuite. asta a fost dintr-o intamplare , am luat produsul pentru giardia si m-am vindecat de psoriazis.

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic