marți, 28 februarie 2017

Eritem polimorf

Buna ziua, 
Aveti cunostinta despre o crema sau unguent pentru Eritem polimorf. ..e un fel de var de-al doilea cu psioriazisul....


Buna ziua
Cremele trateaza pielea la suprafata
Pentru afectiunile autoimune cu raspuns epitelial este nevoie sa tratezi cauzele interne
Ceaiurile din gama Deniplant acest lucru fac.
Fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar


Am analizele perfecte, intradevar am o tiroida autoimuna sub tratament insa dermatologul nu mi-a recomandat decat Elocom care nu-face nimic si o data pe an raze PUVB......deci dvs  ce-mi puteti recomanda ?


Cum am precizat ceaiul Deniplant .
Informatii gasiti la www.deniplant.ro


Am inteles, va multumesc...o sa intru pe site


Cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic