duminică, 12 februarie 2017

Artroza la genunchi

  In urma cu doi ani am fost diagnosticat cu artroza la genunchi. Mi s-a recomandat un tratament medical antiinflamator, dar fiind costisitor am cautat un tratament naturist si ca urmare am apelat la experienta in domeniu a d-lui Giurgiu Gh, patronul firmei DENIPLANT.
        In urma discutiei am fost sfatuit sa incerc o solutie pe baza de bicarbonat de sodiu amestecat cu plante , cu care sa ma masez in jurul genunchilor. In paralel am luat si capsulele cu polen . Dupa 4-5 zile am constatat o ameliorare a durerilor, iar dupa 30 zile o mobilitate mult mai buna. Folosesc aceasta solutie de trei luni cu mici pauze de 2-3 zile. Nu am constatat efecte adverse si sper sa fie bine in continuare

O alta varianta pe care am incercat-o este cu ardei iute tocat cu seminte cu tot si pus la macerat in alcool cu care m-am frectionat local.

         Dan M.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic