marți, 7 februarie 2017

Caine paralizat


Buna,
am citit pe site-ul e-pets.ro o postare mai veche de a ta in care spuneai cum ti-ai salvat cateleul, pe Rex.
Roky al nostru este un rotweiller in varsta de 12 ani si in iarna aceasta a inceput sa aiba probleme cu picioarele din spate. Din pacate, de vreo doua zile abia se mai ridica de jos... ma doare sufletul sa vad cum se chinuie si cum se vaita... este ca un membru al familiei...
Te rog mult, ajuta-l pe Roky!

Ma poti contacta pe aceasta adresa de mail sau la tel 07........

Multumesc anticipat!


Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
sau cautand pe google  polenoplasmin

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Multumesc mult pentru raspuns! Va rog sa imi spuneti cum fac sa achizitionez produsul, este urgent!!


Buna ziua
Daca doriti sa cumparati de la noi, ne puteti trimite banii prin posta pe adresa GIURGIU GHEORGHE OFICIUL POSTAL PIPERA , JUD ILFOV , COD 077191si a doua zi dupa ce ii primim, va expediem preparatul cu posta romana si suportam noi taxele postale, sau cu un curier rapid si suportati dumneavoastra taxele de curier.
30 de capsule costa 200 lei Se dau cate doua pe zi pana se ridica in picioare, apoi cate una pe zi pana merge normal.
Alte detalii la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua,
in urma discutiei avute telefonic, va trimit adresa pt expedierea polenoplasminului:
...........

Sper din tot sufletul sa il ajute... Va rog sa trimiteti prin curier rapid, achit eu aici transportul.
Multumesc!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic