duminică, 5 februarie 2017

Catelusa de 12 ani care nu mai poate merge cu picioarele din spate

Buna ziua,
 Nici nu stiu cum sa incep... am citit pe formul despre Polenoplasmin.... am o catelusa de 12 ani (4-5 kg) e o corcitura pechinez, care de vreo cateva zile (cca. 3-4) nu mai poate merge cu picioarele din spate (prima zi mergea greu si aveam impresia ca nu isi poate tine echilibrul, a doua zi a mers foarte putin si cadea iar a treia zi nu mai merge deloc cu picioarele din spate... practic se taraie...)...
                  Am fost la medic si i-a dat antiinflamatoare si calciu... dar nu vad nicio ameliorare.... apoi am citi pe forum despre acest medicament si am vazut ca mai multe persoane si-au vindecat catelul cu acest medicament.

Va rog din suflet sa-mi spuneti cat costa, cum se administreaza si daca mi-l puteti expedia pentru ca sunt din Vaslui.

Va multumesc anticipat si astept cu nerabdare raspunsul dvs.

Cu respect,

Buna seara,
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Daca doriti sa-l cumparati de la noi acesta costa 200 lei  pt 30 capsule.
La inceput se dau cate 2 capsule pe zi pana incepe sa mearga, apoi cate una pe zi .
Pentru a va  trimite preparatul prin posta este necesar sa ne trimiteti banii prin posta si cand ii primim a doua zi pleaca pachetul de la noi tot cu posta romana.
Adresa unde se trimit banii este
Giurgiu Gheorghe
oficiul postal Pipera jud ilfov , cod 077191

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic