luni, 12 ianuarie 2015

Pot cumpara ceaiul Deniplant ptr mai multe luni?

Buna ziua,
Pot cumpara ceaiul Deniplant  ptr mai multe luni?

Mihaela M...



Buna ziua
La inceput este recomandat sa folositi ceaiul 30 de zile pentru a va da seama daca organismul raspunde pozitiv sau nu.
Dupa aceea, daca e totul OK, puteti cumpara pe cate luni doriti.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


 Bună ziua.
Am trimis astăzi prin Western Union suma de 60€ ptr o cutie de ceai.
Numele expeditorului este:M.... N..... ....., codul 464-371-0960.Adresa expeditorului:........ Norvegia .
Dacă aveți nevoie de nr meu de tel acesta este 4...............
 Nu am știut care este prenumele dumneavoastră și am trimis banii pe Giurgiu Gheorghe. Dacă am omis ceva aștept un e-mail. Mulțumesc frumos.

 As mai dori sa știu cam în cât timp va ajunge ceaiul. Mulțumesc


Buna ziua
Maine vom ridica banii si cred ca tot maine va pleca pachetul de la noi
Va vom anunta nr pachetului pentru a putea fi urmarit pe internet
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


 Mulțumesc frumos de răspuns


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic