duminică, 25 ianuarie 2015

Am fost diagnosticat (in urma biopsiei) cu psoriazis

Buna,
Am fost diagnosticat (in urma biopsiei) cu psoriazis (nu mai retin exact diagnosticul, dar psoriazis acut). Alti medici mi-au spus ca este o eczema. Am urmat trei tipuri de tratamente pana in prezent (cu creme pe baza de cortizon, alte doua cu medicamente, din care unul cu un medicament din grupa citostaticelor si un al treilea cu niste patile pe baza de grasimi de peste).
Zonele cu probleme sunt: palme si talpi (apar bubite cu un lichid alb-galbui); coate (piele solzoasa). Deasemenea, in zona inghinala imi apar niste frunculi (cu puroi) la cel mai mic efort (daca transpir). Un medic mi-a spus ca glandele din zona inghinala sunt sugrumate si din cauza asta apar "pungile cu puroi".
Sunt din Arad am 33 ani si 110kg.
Un prieten mi-a spus ca a urmat in urma cu aproximativ 8 ani un tratament pe baza de ceai la recomandarea dumneavoastra. Si i-a trecut.
Imi recomandati ceva care sa ma scape de problemele enumerate?
Va multumesc.
O seara buna.

Buna ziua
Detalii despre plantele deniplant gasiti la www.deniplant.ro
Tot acolo gasiti si modalitatea de procurare.
Daca doriti si alte informatii ma puteti suna la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna,
Voi trimite banii in luna februarie. Sa imi spuneti da e nevoie de ceva regim.
Va multumesc
O zi buna

Buna ziua
Cei care au  folosit deniplant  nu au tinut regim sau alte restrictii si nu au folosit unguente sau alte medicamente.
Cand vor ajunge banii la noi va vom expedia plantele cu posta
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic