marți, 13 ianuarie 2015

ceai pentru psoriazis

Bună ziua.
As dori sa fac comanda de doua cutii de ceai pentru psoriazis și nu mai știu contul în care trebuie sa trimit banii.
Va rog frumos sa îmi trimiteți un email cu nr contului.Va mulțumesc din suflet.

Buna ziua
Preturile la produsele Deniplant au fost majorate, (http://www.deniplant.ro/oferta.htm )

Plantele pentru psoriazis costand acum 200 lei (45 euro) pentru 30 zile

Asadar pentru 2 luni va trebui sa ne trimiteti 105 euro
(2X45+15 euro taxe)
Banii se trimit prin Western Union
pe adresa:
GIURGIU GHEORGHE
Oras VOLUNTARI
judet ILFOV
Cod 077191
ROMANIA
Dupa ce ati pus banii ne trimiteti un email cu:
Numele si prenumele persoanei care a trimis banii
Din ce tara
Suma trimisa
Codul din 10 cifre de ridicarea banilor
Adresa unde trebuie sa trimitem noi plantele
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

 Bună seara.
Astazi am trimis 105 € pentru doua cutii de ceai pentru psoriazis .Numele expeditorului este Nicolae D.  și la numele destinatarului am scris Gheorghe Giurgiu ptr ca nu am știut care este prenumele dumneavoastră. Țara unde doresc sa ajungă ceaiul este Olanda și adresa este:....
Va multumesc din suflet.

 Am uitat sa va dau codul: 997-170-9950 (ptr. Olanda),105€


Buna ziua,
Am ridicat banii si maine va pleca pachetul de la noi.
Va voi trimite si nr expedierii pentru a-l urmari pe net
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic