sâmbătă, 31 ianuarie 2015

am cumparat pentru sotul meu care are psoriazis de 14 ani ,ceai Deniplant


Buna ziua.
La jumatatea lunii decembrie am cumparat pentru sotul meu  care are psoriazis de 14 ani ,ceai Deniplant  , dupa 15 zile de tratament  bubitele s-au dublat ca marime si numar , s-au inrosit iar pe cap sunt groase si spune ca parce il stringe. Am uns cu Nivea aproape zilnic. Doresc sa intreb daca este normal sa fie asa sa se imnulteasc si sa creasca in dimensiune.
Tratamentul l-am inceput in 14 decembrie si doresc sa mai cumpar ceai pentru inca o luna . Astazi pun banii la posta.
Cu respect

Buna ziua
Daca inainte a folosit unguente cu cortizon, la intreruperea lui e posibil sa apara puncte noi. Puteti citi pe net ce spun si celalti pacienti care au folosit unguente.
In mod normal ar trebui sa scada din grosime, sa se scuture mai usor ca o matreata mai mare.
Luna viitoare eu sunt la birou pe data de 09.01.15
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua si multumesc de raspuns .
Unguentele folosite  de un an jumatate sunt cele de la X Med care contine Acid salicilic, Vitamina A,D,E,Clobetasol, Ihtiol si uree se spune ca nu contine cortizon.Dermovate si diprosalic care contin cortizon nu a mai folosit tot de un an jumatate.
Daca sun in ziua de 9,01,2015 putem vorbi pentru ca noi suntem bugetari si fiind inceput de an este mai greu cu plecatul de la birou ca sa venim la Bucuresti.

Buna seara
Clobetasol propionat  este un corticosteroid de glucocorticoizi utilizat pentru a trata diverse afectiuni ale pielii, inclusiv eczeme și psoriazis .

Daca nu puteti veni la bucuresti pe 09.01, in perioada 3.01 si 09.01 ne puteti trimite banii si cand ii primim va expedim plantele prin posta

Cu stima

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic