joi, 8 ianuarie 2015

fratele meu in varsta de 25 de ani a fost diagnosticat cu psoriazis

Buna ziua,
  fratele meu in varsta de 25 de ani a fost diagnosticat cu psoriazis in primavara acestui an dupa ce anterior i s-a pus diagnosticul de Dermatita seboreica dar tratamentul nu dadea rezultate. Este psoriazis vulgar si se manifesta prin mici pete (de marimea unui buric de deget) pe scalp, spate, maini si picioare care fac o scoarta alba asemenea matretii. Uneori apar mai multe, alteori mai putine. Mentionez ca este la o scoala cu regim militar si acolo i s-a declansat.  Acum face un tratament cu Daivobet solutie si Sal Ekarzin cu care se da o data pe zi insa ameliorarea nu prea exista...ma rog se tine sub control evolutia. Nu ia nicio pastila sau solutie orala. ( o perioada a luat vitamina A si ceva antistres) 
Am dori sa incercam o luna si ceaiul d-voastra prin comanda din 9 ianuarie 2015. 
Pot maine sa trimit banii prin posta, doar confirmati-mi adresa si procedura ; prin mandat postal?...si pretul pentru o luna.
  O zi buna, T....
 
 
Buna ziua
Atat eu cat si ceilalti care au folosit plantele deniplant nu am mai folosit unguente sau alte tratamente alopate.
Puteti citi pe forum sau pe blog ce au spus toti cei care au folosit unguente sau alte tratamente alopate.
 
Pentru a va trimite plantele in provincie, este necesar ca dupa sarbatori, respectiv dupa data de 02,.01.15 sa ne trimiteti banii(200 lei pentru 30 de zile) si cand ii primim va expediem plantele tot prin posta .
Adresa unde se trimite banii prin mandat posta,  sau mandat electronic este
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA(VOLUNTARI)
Jud ILFOV
Cod 077191
Pentru alte precizari ne puteti suna la 0744827881
Cu stima
 
Gheorghe Giurgiu
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic