sâmbătă, 27 aprilie 2013

astazi am ridicat pachetul cu ceai deniplant

către mine
In primul rand vreau sa va anunt ca astazi am ridicat pachetul cu ceai deniplant. Va cerem scuze pt deranjul facut ,dumneavoastra nu ati avut nici o vina ,adresa a fost corecta ,numai ca cei de la posta au citit gresit si l-au dus in alta localitate .Ne-a fost de mare folos acel nr de trimitere dat de dumneavostra ca altfel nu il puteam ridica .Va multumesc din suflet si va doresc sanatate maxima si un an nou mai bun . Cu multa stima E... D din Spania
 
 Buna ziua
Eu v-am spus de la inceput sa mergeti cu numarul  trimiterii la posta si sa-l aratati acolo . Ei stiau  despre ce e vorba si puteau sa-l gaseasca imediat nu sa umblu eu pe internet dupa el.
Va doresc si eu sarbatori fericite
 Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic