marți, 23 aprilie 2013

Am psoriazis vulgar diagnosticat la varsta de 18 ani

Buna ziua,
 
 Va scriu  cu rugamintea de a-mi trimite si mie daca este posibil un e-mail in care sa-mi spuneti ce plante contine ceaiul dumneavoastra. M-am gandit ca poate o sa fiti reticent in a-mi comnica aceste informatii , dar cu siguranta cea mai importanta caracteristica a ceailui o reprezinta proportiile in care aceste plante sunt puse in ceai si nu neaparat ce contine . Sunt  insarcinata in 7 luni si de aceea va rog sa-mi transmiteti ce contine ceaiul  pentru a putea intreba medicul ginecolog daca pot sa-l beau in aceasta perioada. Am psoriazis vulgar diagnosticat la varsta de 18 ani ( acum am 32 de ani), in sarcina s-a agravat si as vrea sa iau din nou ceaiul dumneavoastra, ceai care dupa ce am nascut primul copil mi-a facut foarte bine si a facut psoriazisul sa dispara in proprtie de 90%.
 
Va multumesc anticipat!
 
Buna ziua
Am mai intalnit acest aspect si la alte persoane in aceeasi situatie si
in urma discutiilor cu medicii ginecologi s-a ajuns la concluzia ca pe timpul sarcinii si alaptarii e bine sa se intrerupa folosirea plantelor medicinale.
Dupa aceea puteti folosi din nou ceaiul.
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic