sâmbătă, 6 aprilie 2013

am un diagnostic de psoriazis

Buna seara,
ma numesc Gina,am 30 ani si  am un diagnostic de psoriazis...in urma tuturor cremelor si medicamentelor sunt in acelasi punct cu boala( de 3 ani)(poate chiar mai grav).As dori daca este posibil sa cumpar ceaiul dumneavoastra.Eu sunt in Italia dar daca este nevoie trimit pe cineva la Bucuresti.Spuneti mi dvs cum trebuie sa procedez.As avea nevoie de adresa biroului dvs si de un orar sau eventual prin posta ( dar aici posta nu este 100/100 de incredere).MULTUMESC DIN SUFLET





Buna ziua
Pana acum  am mai trimis plante Europa, America, Asia, cu posta romana
si au ajuns.
Daca stiti ca puteti primi corespondenta trimisa din Romania e OK

Plantele pentru o luna costa (150 lei) 35 euro  si 15 euro  taxele postale
Asadar imi puteti trimite 50 euro  prin Western Union la adresa

GIURGIU GHEORGHE Oras VOLUNTARI Judet. ILFOV ROMANIA Tel 0744827881
 Dupa ce puneti banii imi trimiteti:un email cu :
Cine a expediat banii si din ce tara
Suma trimisa
Codul de ridicare a banilor
 Adresa unde sa trimit eu plantele

Daca aveti pe cineva in Bucuresti poate veni personal la birou si lua
plantele pe data de 26.04.13 intre orele 12-16
Pentru programari si alte detalii poate suna la 0744827881

-- Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic