joi, 15 decembrie 2011

Fiul meu a inceput tratamentul cu ceaiul dumneavoastra deniplant pentru psoriazis

Buna dimineata Domnule Giurgiu,

Ma numesc Mihnea Valentina si sunt din Radauti jud Suceava.Fiul meu a inceput tratamentul cu ceaiul dumneavoastra deniplant pentru psoriazis , boala de care sufera de mai bine de 3 ani de zile.Inca din prima luna de zile s-a vazut o imbunatatire si am dori sa continuam tratamentul.Nu a mai dat cu nici un unguent si totusi leziunile au inceput sa se usuce si chiar sa dispara unele din ele.

Nu inteleg de ce nu puteti trimite prin posta sau cu un curier rapid, pentru ca daca la inceput ne-a luat ceaiul o cumostinta din Bucuresti, acum nu mai poate sa ne ia si nici noi nu avem posibilitatea sa venim la bucuresti in fiecare luna.
Am mai comandat si la alte firme din Bucuresti si am primit produsele prin posta chiar cu plata ramburs.
Va rog sa intelegeti si sa faceti ceva in acest sens.



Buna ziua

Plantele Deniplant pentru psoriazis sunt produse in cantitati limitate , acest lucru depinzand de mama natura (o parte din plante cresc in flora spontana).
Din acest motiv nu putem face fata tuturor solicitarilor si a trebuit sa ne restrangem activitate, in acest moment nemaiavand acel serviciu care se ocupa cu trimiterea prin posta.
Acum singura posibilitate de obtinere a ceaiului Deniplant pentru psoriazis este de la biroul din bucuresti , o data la 4 saptamani.
Pentru programari sunati la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu





In acest moment plantele Deniplant se pot obtine numai de la bucuresti o data la 4 saptamani.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic