vineri, 30 decembrie 2011

doresc neaparat a incerc si tratamentul dvs. cu deniplant

Stimate Domnule Giurgiu,
Va multumesc pentru promptul dvs. raspuns.
Am vizionat filmul de prezentare si m-am lamurit in privinta modului de dministrare.
Din pacate imi este foarte de greu sa ma deplasez in Bucuresti, eu doresc neaparat a incerc si tratamentul dvs. cu deniplant, am inteles ca fiecare organism raspumde in alt fel.
Doresc doar sa-mi dati un nr. de cont in care sa va virez banii (ceai pt. 30 zile + urier), dupa care sa-mi trimiteti pachetul.
Sunt convins ca dvs sunteti un om de buna credinta, nu am pretentie sa primesc anii inapoi in cazul in care tratamentul nu-si face efectul.
Adresa la care-mi puteti trimite ceaiul este:
Sibiu- str. ....
Va multumesc.
Cu stima,
D... P...

Buna ziua
Cum am precizat anterior, singura posibilitate de a obtine plantele Deniplant, este de la Bucuresti o data la 4 saptamani.Inluna ianuare sunt pe data de 06.01.12
Nu avem un serviciu care sa se ocupe cu trimiterea prin posta sau curier.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic