sâmbătă, 10 decembrie 2011

am un prieten care are psoriazis si am gasiy pe net deniplant si ar vrea sa cumpere

Marcela Axa: buna seara domnule ma scuzati dar vreau sa vorbesc cu d-\voastra se poate cu web cam?va rog va sun eu
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: nu am conectat acest dispozitiv
Marcela Axa: inteleg dar cum sa fac?prin scris pot?
giurgiu gheorghe: spuneti ce doriti
giurgiu gheorghe: sau puteti sa-i scrietie pe giurgiu@deniplant.ro
Marcela Axa: am un prieten care are psoriazis si am gasiy pe net deniplant si ar vrea sa cumpere
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: pe data de 06.01.12 intre orle 12-16 eu sunt la biroul din bucuresti
giurgiu gheorghe: poate veni atunci sau trimite pe cineva sa cumpere plantele
Marcela Axa: eu sunt in grecia sias vrea sa stiu cum poate fi livrat?
giurgiu gheorghe: pentru strainatate avem posibilitatea sa trimitem prin posta
Marcela Axa: in tara
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii prin western union
Marcela Axa: dar el are rude in botosani ar vrea acolo daca se poate
giurgiu gheorghe: si cand ii primim trimitem plantele in grecia
giurgiu gheorghe: din botosani poate veni la bucuresti sa ia
giurgiu gheorghe: pt romania nu avem serviciul postal
giurgiu gheorghe: pentru cei din strainatate facem o exceptie
Marcela Axa: aha atunci aici dar trimitem mai intii banii?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: altel nu avem cum
Marcela Axa: ce orar zilnic aveti?
giurgiu gheorghe: eu vin la birou in bucuresti o data la 4 saptamani
Marcela Axa: deci noi vrem 30 plicuri la ce pret e?
giurgiu gheorghe: 35 euro +15 euro taxele postale
Marcela Axa: fbimi spuneti pe ce adresa sa trimitem costul?
giurgiu gheorghe: GIURGIU GHEORGHE
giurgiu gheorghe: ORAS VOLUNTARI
giurgiu gheorghe: JUD ILFOV
giurgiu gheorghe: ROMANIA
giurgiu gheorghe: cod 077191
giurgiu gheorghe: tel 0744827881
giurgiu gheorghe: dupa ce puneti banii imi trimiteti un SMS sau un email cu urmoarele date:
Marcela Axa: bn atunci noi trimitem suma si d-\voastre ne trimiteti aici da?
giurgiu gheorghe: numele complet al persoanei care a trimis banii
giurgiu gheorghe: suma trimisa
giurgiu gheorghe: din ce tara
giurgiu gheorghe: codul de ridicare a banilor
giurgiu gheorghe: adresa un de sa trimitem noi plantele
Marcela Axa: da domnule gheorghe am inteles sa traiti
giurgiu gheorghe: cu placere
Marcela Axa: saptamina viitoare e bine?
giurgiu gheorghe: sigur
Marcela Axa: bine atunci sanatate multa sa va dea domnu si noapte buna
Last message received on 10.12.2011 at 20:12
giurgiu gheorghe: buna seara
Marcela Axa's status is now "Idle". (10.12.2011 20:33)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic