vineri, 16 decembrie 2011

cand pot sa vin sa mai cumpar ceiul deniplant pentru psoriazis.

Domnu Giurgiu
Spuneti-mi cand pot sa vin sa mai cumpar ceiul deniplant pentru psoriazis. Am inceput tratamentul pe 15.11.11 si nu am putut veni sa iau ceaiul pe data de 09.12.11
Va rog sa-mi spuneti daca are ceva daca intrerup tratamentul. Vad ca la mine deja se cunoaste ceva, in sensul ca nu mai am mancarimi si leziunile nu mai sunt asa rosii.
Eu am mai dat cu lapte doina acolo unde ma durea.

Buna ziua
Eu sunt la biroul din bucuresti o data la 4 saptamani. Inluna ianuarei voi fi pe data de 06.01.12 intre orele 12-16

In general nu este nici o problema daca intrerupeti ceaiul cateva zile. Depinde de organismul, dumneavoastra cum va reactiona.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic