marți, 23 august 2011

va rog datimi nr de tel ca sa putem vb cum trebuie despre psoriazis

Show Recent Messages (F3)

BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: buna ziua
Bodymetodivan Bogdan: buna ziua
Bodymetodivan Bogdan: in sarfsit am dat de dumneavoastra
giurgiu gheorghe: daca sunati pe tel fix sau mobil
giurgiu gheorghe: ma gaseati imiediat
Bodymetodivan Bogdan: da
Bodymetodivan Bogdan: dar nu am stiu de unde sa iau nr
Bodymetodivan Bogdan: imi dai nr dumnuavoastra de tel
Bodymetodivan Bogdan: ca sa putem vb
giurgiu gheorghe: pe www.giurgiugheorghe.ro
giurgiu gheorghe: sau pe www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: sau il intrebi pe google daca a auzit de mine sau de deniplant
Bodymetodivan Bogdan: da am azuit
Bodymetodivan Bogdan: si vreau sa
Bodymetodivan Bogdan: ma vindec
Bodymetodivan Bogdan: va rog datimi nr de tel ca sa putem vb cum trebuie despre psoriazis
Bodymetodivan Bogdan: va rog
giurgiu gheorghe: Puteti lua plantele deniplant de la biroul din bucuresti
giurgiu gheorghe: 0744827881 sau 0212338973
Bodymetodivan Bogdan: da
Bodymetodivan Bogdan: dar am auzit ca aveti o clinica
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: am doar un birou
Bodymetodivan Bogdan: bun
Bodymetodivan Bogdan: si o intrebare
Bodymetodivan Bogdan: a reusit cn sa scape de bloala
Bodymetodivan Bogdan: ?
Bodymetodivan Bogdan: merge
Bodymetodivan Bogdan: isi fac efectu
Bodymetodivan Bogdan: deniplant
giurgiu gheorghe: intra pe forum sau pe blog si poti vedea ce spun ceai care au folosit
giurgiu gheorghe: eu nu mai am de peste 25 ani
Bodymetodivan Bogdan: si ati avut
giurgiu gheorghe: depinde de organismul fiecaruia cum raspunde
Bodymetodivan Bogdan: aha
giurgiu gheorghe: pe www.deniplant.ro gasesti povestea mea
Bodymetodivan Bogdan: poi si cums a fac sa iau ca eu nu sunt in tara
Bodymetodivan Bogdan: sunt in italia
Bodymetodivan Bogdan: am vazut povestea
Bodymetodivan Bogdan: vreau sa comand
giurgiu gheorghe: ne trimiti banii prin westen union si cand ii primim expediem plantele
giurgiu gheorghe: plantele pt o luna costa 35 euro
giurgiu gheorghe: +15 euro taxele postale
Bodymetodivan Bogdan: k
Bodymetodivan Bogdan: si un anumit regim sau
Bodymetodivan Bogdan: cum se face
giurgiu gheorghe: pe adresa GIURGIU GHEORGHE
Bodymetodivan Bogdan: asa
giurgiu gheorghe: STR STEFAN CEL MARE nr 6
Bodymetodivan Bogdan: sami dati adresa
giurgiu gheorghe: ORAS VOLUNTARI
giurgiu gheorghe: jud ILFOV
giurgiu gheorghe: cod 077191
giurgiu gheorghe: Dupa ce pui banii imi trimiti un email cu urmatoarele date
giurgiu gheorghe: cine a expediat banii
giurgiu gheorghe: din ce localitate(tara)
Bodymetodivan Bogdan: poi datimi nr de tel persaonal si va sun
Bodymetodivan Bogdan: i mai bn asa
giurgiu gheorghe: codul din 10 cifre de ridicare a banilor
giurgiu gheorghe: suma trimisa
giurgiu gheorghe: si adresa un de sa trimitem noi plantele
Bodymetodivan Bogdan: k
Bodymetodivan Bogdan: bun am inteles
giurgiu gheorghe: telefoanele le-am dat mai sus
Bodymetodivan Bogdan: daca sun pe ele raspundeti dumneavoastra
Bodymetodivan Bogdan: ?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: adresa mea de email
giurgiu gheorghe: giurgiu@deniplant.ro
Bodymetodivan Bogdan: k
Bodymetodivan Bogdan: ramane sa va sun
giurgiu gheorghe: ok
Bodymetodivan Bogdan: peste 3 zile
Bodymetodivan Bogdan is typing...
Bodymetodivan Bogdan: o zii buna
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic