marți, 23 august 2011

am rugat pe cineva din romania,sa-mi cumpere pt 1 luna deniplantul,

O.........: ce mai faceti?
giurgiu gheorghe: buna ziua
O.........: am rugat pe cineva din romania,sa-mi cumpere pt 1 luna deniplantul,credeam ca totusi se gasesc la farmacii sau,plafare
giurgiu gheorghe: in acest moment nu se mai gaseste in farmacii
giurgiu gheorghe: nu mai avem cantitati asa mari
O.........: pe net nu am incredere
giurgiu gheorghe: poate veni la biroul din bucuresti
O.........: eu la anul in iunie -iulie pot veni in romania
O.........: asa curind nu am cum
giurgiu gheorghe: pentru straintate putem trimite si prin posta
giurgiu gheorghe: dar daca nu aveti incredere e ok
O.........: am fost in spania in concediu,si am incercat cu aloie ,pur si simplu sa-l folosesc exact in zona unde am si deja se vede foarte putin ca si rana ,credeti ca are vreun efect?
giurgiu gheorghe: poate avea efect la suprafata
giurgiu gheorghe: daca nu mai dati cu unguente e foarte bine
O.........: dar planta aceea imensa,am luat tulpi,pur si simplu sa incerc
O.........: tulpini,scuze
giurgiu gheorghe: cu cat scapati mai repede de ela e foarte bine
giurgiu gheorghe: puteti amesteca cu ulei de masline
giurgiu gheorghe: sau alt ulei natural
O.........: si maninc salate multe si beau ceai de salvie
giurgiu gheorghe: regimul alimentar nu rezolva problemele interne
O.........: eu nu am pe toata suprafata corpuli,foarte putin daca te uit mai atent la coate ,si am pe genunghi
O.........: scuze pt greseli,tastatura este devina...
giurgiu gheorghe: daca veti folosi unguente veti avea pe tot corpul
O.........: nu folosesc
giurgiu gheorghe: cititi cartea care am scris-o eu
giurgiu gheorghe: e foarte bine
O.........: am folosit la inceput catina, si galbenele
giurgiu gheorghe: da si acestea pot ajuta la suprafata
giurgiu gheorghe: dar daca nu intlaturati deficientele interne pot aparea oricand
O.........: mi-e jena sa port o fusta, pt ca am senzatia ca toata lumea se uita la mine
giurgiu gheorghe: nu trebuie sa aveti acest complex
O.........: desi nu este asa grav la mine, dar as vrea sa rezolv problema
giurgiu gheorghe: am vazut in suedia persoane care aveau pe brate si picioare si nu se fereau
O.........: daca nu sunt indiscreta, a mai aparut la dvs ?
giurgiu gheorghe: la mine nu de peste 25 ani
O.........: ma bucur
O.........: super 11
O.........: !!!
O.........: incredibil
giurgiu gheorghe: numai cu plante
giurgiu gheorghe: ceai
giurgiu gheorghe: si atat
giurgiu gheorghe: fara unguente fara regim
giurgiu gheorghe: pielea trebuie sa se vindece singura
O.........: probabil, ca si ceaiul acesta pe care dvs l-ati descoperit ,am inteles de la cineva care a folosit,ca depinde de organism
O.........: ok
giurgiu gheorghe: da
O.........: in orice caz,pina atunci vom lua legatura ,si am sa cumpar acest ceai miracol,poate are efecte pozitive la mine
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: au fost si persoane la care organismul nu a raspuns pozitiv
giurgiu gheorghe: la 85
giurgiu gheorghe: la peste 85% a raspuns pozitiv
O.........: dupa cit timp se vede efectul normal?
giurgiu gheorghe: in general in prima luna maxim a doua se paote vedea daca organismul raspunde sau nu
giurgiu gheorghe: de acea exista si garantia deniplant
O.........: am inteles
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
O.........: multumesc pt info si mai vb
O......... is typing...
O.........: o zi buna va doresc!
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic