marți, 16 august 2011

Mama mea are 54 de ani si sufera de o afectiune a pielii de multi ani.

Buna ziua!
Mama mea are 54 de ani si sufera de o afectiune a pielii de multi ani. A incercat diferite tratamente, pe moment se ameliorau simptomele dar apoi recidiva. La un moment dat, un doctor i-a spus ca s-ar putea sa aiba psoriazis. Dupa ce m-am documentat si am aflat mai multe informatii despre aceasta boala, am recunoscut simptomele mamei mele: plagile de la suprafata corpului, mancarimile pe care le are si sangerarile atunci cand se scarpina.
La ora actuala medicatia mamei este urmatoarea: LIV 52, Redigest si unguent Clobetasol. Tinand cont insa de faptul ca are acoperita peste 50% din suprafata corpului, ne-am hotarat sa incercam si alt tratament. Astfel, am aflat despre ceaiul Dvs.Deniplant si as dori sa aflu mai multe detalii. Eu sunt din Resita si as dori sa aflu cum pot cumpara acest ceai si unde este adresa cabinetului Dvs. in Bucuresti.
Va multumesc!
Cu consideratie, Aurelia

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic