duminică, 21 august 2011

Am gasit informatii despre o posibila vindecare sau ameliorare a psoriasisului

Buna ziua,
Am gasit informatii despre o posibila vindecare sau ameliorare a psoriasisului, cu ajutorul plantelor si as dori sa cumpar acest ceai.
Ma puteti ajuta, va rog?
Multumesc.
Cu stima,
N....,
Bistrita

Buna ziua,
Plantele Deniplant se pot obtine numai direct de la biroul deniplant
din Bucuresti.
Pentru programari sunati la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Buna seara,
Tocmai am citit mesaje de pe pagina de corespondenta a sitului dumneavoastra. Nu am inteles prea bine cum se procura acest ceai. Ati specificat in multe mesaje ca ceaiul se procura din Bucuresti.
As dori sa stiu daca se poate expedia prin posta deoarece e mult mai usor. Eu locuiesc in Bistrira. Distanta e foarte mare, pot sa comand mai multe cutii odata?

Ma puteti lamuri va rog.

Multe multumiri.

Cu stima,
N...,
Bistrita

Buna ziua
Nu avem un serviciu care sa se ocupe cu trimiterea prin posta.
Prima data va putem oferi plantele pentru o luna sa vedeti daca
organismul va raspunde pozitiv.
Dupa o luna daca nu sunteti multumita puteti veni la birou cu
buletinul, completam un proces verbal si primiti banii inapoi.
Daca sunteti multumita,va putem da pe cate luni doriti.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic