marți, 16 august 2011

Am psoriazis de vreo 15 ani, fiindu-mi afectate palmele, coatele, genunchii.

Ma numesc C... C........, am 24 de ani si sunt din Suceava. Am psoriazis de vreo 15 ani, fiindu-mi afectate palmele, coatele, genunchii... Am urmat diferite tratamente dermatologice, insa nu au avut rezultate deosebite. Acum singurul produs care-mi amelioreaza descoamarea pielii este unguientul cu galbenele.
Citind despre Ceaiul Deniplant si rezultatele sale, as fi interesata sa il folosesc si eu pentru tratarea afectiunii de care sufar de atata timp.
In acest sens, as dori sa-mi spuneti cum as putea sa intru in posesi acestui produs.
Va multumesc anticipat.

Buna ziua
Plantele Deniplant se pot obtine numai direct de la biroul deniplant
din Bucuresti.
Luna aceasta sunt la birou numai pe data de 19.08.11
Daca nu puteti ajunge personal, puteti trimite pe cineva sa vi le cumpere.
Pentru programari sunati la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic