marți, 23 noiembrie 2010

la cat timp se vede un posibil rezultat la psoriazis?

Show Recent Messages (F3)

VASILESCU FILIP: salut din nou
VASILESCU FILIP: vam tot intrebat ceva
VASILESCU FILIP: dar vad ca nu vreti sa rasp
VASILESCU FILIP: la cat timp se vede un posibil rezultat la psoriazis?
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: in general in prima luna , maxim a doua se paote vedea daca organismul raspunde sau nu
VASILESCU FILIP: cu alte cuvinte sa ma iau o cutie
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: eu nu va sugerez acest lucru
giurgiu gheorghe: daca nu sunteti multumit, dupa prima luna, in termen de 15 zile puteti veni la birou
giurgiu gheorghe: completam un proces verbal si primi baniiinapoi
VASILESCU FILIP: nu vreau sa ma intelegeti gresit
giurgiu gheorghe: dupa acest termen nu mai puteti beneficia de garantia deniplant
VASILESCU FILIP: asta imi voi face poze
VASILESCU FILIP: sunt dupa o 10 zile de tratament
VASILESCU FILIP: azi imi voi face poze
VASILESCU FILIP: si imi voi mai face odata la sf lunii]
VASILESCU FILIP: adika kand se termina cutia
VASILESCU FILIP: dar pana akuma nu sa schimbat nimik
giurgiu gheorghe: e posibil
VASILESCU FILIP: si nu mam dat cu crema decat in kap k nu mai suportam mankarimea
giurgiu gheorghe: dumneavoastra stiti cum era inainte si cum e acum fara unguente
VASILESCU FILIP: deci inainte sa incep sa beau ceaiul
VASILESCU FILIP: cu cateva zile ma dadusem cu crema deci imi disparusera
VASILESCU FILIP: k asa se intampla pt cateva zile
VASILESCU FILIP: apoi am inceput cu ceaiu si au aparut
VASILESCU FILIP: akum mai ast poate pana la sf lunii vor disparea
giurgiu gheorghe: nu stiu daca intr-o luna vor disparea
VASILESCU FILIP: treaba e ca dk nu dispar eu nu pot sa stau asa fara sa ma dau cu crema pt k ma simt prost si sunt vizibile
giurgiu gheorghe: primul semn ca organismul raspunde este acela ca acele cojite trebuie sa subtie dein grosime si sa desprinda singure mai usor
VASILESCU FILIP: intro luna de zile se vad f urat
giurgiu gheorghe: am inteles
VASILESCU FILIP: am observat k e invers
VASILESCU FILIP: cand ma dadeam cu crema
VASILESCU FILIP: pikau usor
VASILESCU FILIP: iar akum
VASILESCU FILIP: nu pika
VASILESCU FILIP: in fine
giurgiu gheorghe: e posibil ca organismul sa nu raspunda
VASILESCU FILIP: mai astept
VASILESCU FILIP: si inka ceva primele 3 4 zile am mankat lamaia
VASILESCU FILIP: akum sincer nu mai pot
giurgiu gheorghe: nu e nici o problema
giurgiu gheorghe: si altii nu au mancat-o
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ca s-a discutat mult acest aspect
VASILESCU FILIP: ok
VASILESCU FILIP: si inca ceva
VASILESCU FILIP: va rog pe viitor fiti mai prompt asa nu voi mai parea nici eu insistent
giurgiu gheorghe: adica?
VASILESCU FILIP: adica mam tot chinuit sa va intreb de vreo 3 zile
VASILESCU FILIP: si nu vreau sa par stresant
giurgiu gheorghe: puteti sa ma sunati pe telefon
giurgiu gheorghe: netul cand merge cand nu
giurgiu gheorghe: si au fost probleme cu messenger
VASILESCU FILIP: ok
giurgiu gheorghe: sau folositi email
VASILESCU FILIP: am inteles
VASILESCU FILIP: atunci ce sa zic
VASILESCU FILIP: sa mai iau o cutie?
giurgiu gheorghe: eu zic sa asteptati sa faceti o luna
VASILESCU FILIP: ok orikum sapt viit sunt in ro
VASILESCU FILIP: deci dk va fi voi veni personal la buc
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: ma gasiti vinerea intre orele 14-16
giurgiu gheorghe: la biroul din sos pantelimon
VASILESCU FILIP: ok
VASILESCU FILIP: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
VASILESCU FILIP is typing...
VASILESCU FILIP: o zi buna
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic