marți, 16 noiembrie 2010

adresa unde sa-mi trimite-ti o comanda cu deniplant

Lartista Boy: buna ziua
Lartista Boy: am trimis mai devreme un mail cu suma si adresa unde sa-mi trimite-ti o comanda cu deniplant
Lartista Boy: ati primit cumva acel mail?
Lartista Boy: probabil merge greu netul ca eu nu primesc nimic din ce imi spune-ti
giurgiu gheorghe: buna ziua
Lartista Boy: este pe numele de m.... c....
giurgiu gheorghe: acum verifica posta electronica
Lartista Boy: este un mail de la .....
giurgiu gheorghe: da am primit mesajul
giurgiu gheorghe: maine vor fi ridicati banii si cel taziu poimaine va pleca coletul de la noi
Lartista Boy: am mai facut comanda de aici din anglia
giurgiu gheorghe: da nici o problema
Lartista Boy: dar pe numele de v......... v.....
Lartista Boy: si adresa este aproape identica
giurgiu gheorghe: deci cine a trimis banii
Lartista Boy: v....... v......
giurgiu gheorghe: tara -anglia
oras-watford
giurgiu gheorghe: acolo scrie sa trimitem la acesta adresa
Lartista Boy: dar sa o trimite-ti pe adresa din mail
Lartista Boy: da
giurgiu gheorghe: bine
Lartista Boy: este corecta
giurgiu gheorghe: deci v..... a trimis banii si trimitem la adresa din email
Lartista Boy: da
giurgiu gheorghe: banii au fost trimisi tot din anglia
Lartista Boy: da
giurgiu gheorghe: ok
Lartista Boy: va multumesc frumos
giurgiu gheorghe: cu placere
Lartista Boy: o zi buna va doresc
giurgiu gheorghe: la fel
giurgiu gheorghe: nu mi-atyi spus cum il mai chema pe v...
giurgiu gheorghe: numele mic
Lartista Boy is typing...
Lartista Boy: vasile
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic