luni, 1 noiembrie 2010

psoriazisul se mai face ca o matreata

oprescu nuti: Buna ziua Domnule Giurgiu... imi cer scuze ca va deranjez,se fac 1,7 luni de cand baiatul meu bea acest ceai si manianca si lamaia,cu mici pauze 5-6 zile in acest interval din motive obiective...ce sa va spun mai mult pentru scalp care se lasa greu de trecut dar...psoriazisul se mai face ca o matreata dupa 2 zile de la spalare nu mai sunt acele cruste pe scalp dar trebuie pana se curata bine nu??? Dar am observat pe abdomeniul lui ca 2 pucte rosii si m-am speriat...sa-i apara iar??? sau sunt ca o lupta cu imunitatea??? Ce ziceti??? Ma gandeam la dv. ca ati spus ca 2,6 luni ati baut acest ceai...in acest timp va-ti lovit si dv. de asa ceva???Sau ati mai intalnit cazuri de genul asta???Stau si ma gandesc ca dupa atata timp sa mai izbucneasca??? Ce ziceti??? Sper ca ma-ti inteles ce am vrut sa spun.
oprescu nuti: Va multumesc pentru intelegere! Am trimis bani cu nr.fac.MANOOO186O1 data de 22-10-2010 Poate si din cauza stresului???El este un copil emotiv... in aceasta toamna asa cum v-am mai spus baiatul a luat vitamine cu B-uri si lecitina...ce ziceti???
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: au mai fost pacienti care au avut astfel de manifestari
giurgiu gheorghe: dca cititi pe forum veti vedea si ce spun
giurgiu gheorghe: atata timp cat cauzele interne nu sunt rezolvate definitiv mai exista acesta posibilitate
oprescu nuti: Siii au facut in continuare...pana la urma au disparut???
giurgiu gheorghe: da
oprescu nuti: Deci ma sfatuiti sa perseverez???
giurgiu gheorghe: dumneavoastra hotarati
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic sa va recomand
giurgiu gheorghe: el va poate urmari evolutia si va spune daca e bine sau nu
oprescu nuti: Bine asa este dar parca atunci cand exista un indemn... in aceasta perioada a dv sa zicem au fost si reveniri???
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: pentru ca eu facem teste incontinuu
giurgiu gheorghe: si cu unguente inparalel si fara
giurgiu gheorghe: modificam si formula plantelor
oprescu nuti: Bine multumesc ca imi dati speranta sa nu dau inapoi...Bunul Dumnezeu sa va ajute in tot...va fi si mai bine referitor la modificarea formulei???Va fi mai bine???
giurgiu gheorghe: am spus ca eu cand ma tratam modificam pe parcurs formula
giurgiu gheorghe: acum nu se mai umbla la ea
oprescu nuti: Adica efectul si mai sigur si la cei cu imunitatea dificila???
giurgiu gheorghe: poate merge mai incet la acestia
oprescu nuti: A......deci este definitiva???
giurgiu gheorghe: deocamdata
oprescu nuti: Deci ati intalnit cazuri si la adolescenti sa zicem, care a fost de lunga durata asa zis tratament cu acest ceai??
giurgiu gheorghe: da, au depasit chiar 3 ani
giurgiu gheorghe: fiecare organism raspunde in felul sau
oprescu nuti is typing...
oprescu nuti: Am inteles...va multumesc pentru intelegere...va doresc inca odata tot binele din lume cu respect Oprescu-Barlad
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic