sâmbătă, 6 noiembrie 2010

As dori sa comand pentru dansa ceaiul imuniplant pentru slabit

As dori sa comand pentru dansa ceaiul imuniplant pentru slabit
Stimate domnule Giurgiu,
Mama mea are diabet tip I,este obeza si are 71 de ani. As dori sa comand pentru dansa ceaiul imuniplant pentru slabit. Va rog sa-mi spuneti daca imi recomandati sa bea acest ceai si daca notitele referitoare la ce mananca si la valorile cantaririlor trebuie sa vi le trimita Dumneavoastra.
De asemenea, va rog sa-mi spuneti daca beneficiaza de reducerea de 33%. Noi locuim in Braila si vom comanda prin posta.
Cu respect,
B...... C....
Buna ziua
Eu nu sunt medic , deci nu pot face recomandari medicale.
Daca mama dumneavoastra doreste sa foloseasca ceaiul imuniplant nu este nici o problema. Va vom trimite si un produs care a ajutat si la diabet.

Pentru a beneficia de reducerea de 33% cititi aici:
http://www.imuniplant.ro/oferte_imuniplant.htm
Notitele le veti trece pe forum la adresa http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/programul-de-slabit-deniplant-vt946.html?sid=67e6d1f4b66c14c73533f1a520fd7068


Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic