marți, 23 iunie 2009

puteti urma tratamentul pe care vi-l > acorda ministerul sanatatii gratuit.

Buna ziua
Vad ca nu ne intelegem.
Deniplant peste tot costa 150 lei.
Nu vom face acum diferentieri pe preferinte
Deocamdata sunteti singura care ati ridicat acesta problema
S-a stabilit o regula si cine doreste sa o respecte bine, cine nu, nu e
nici o suparare.
Puteti sa va expuneti parerea pe forum

Cu stima
Denis Giurgiu

> Eu prefer sa platesc 5-10 lei (taxele postale) in plus decat sa fac un
> drum pana la Bucuresti. De ce nu ati spus asa? Daca se poate, pt.
> urmatoarea comanda, vom suporta noi cheltuielile postale.
> Si nu am spus ca ceaiul costa mult, am spus ca persoana care-l
> achizitioneaza face un efort pt. a urma tratamentul deoarece are un venit
> foarte mic.
> Cu respect,
> A...D....
>
> s-----Original Message-----
> From: giurgiu@deniplant.ro [mailto:giurgiu@deniplant.ro]
> Sent: Thursday, June 11, 2009 4:11 PM
> > Subject: RE: Comanda Magazine Online>
> Buna ziua
> Dar vi se pare corect ca noi sa va trimitem gratuit plantele prin posta?
> Daca vi se pare ca ceaiul costa mult, puteti urma tratamentul pe care vi-l
> acorda ministerul sanatatii gratuit.
> Cu stima
> Denis Giurgiu
>
>
>> Am inteles!
>> Din pacate este foarte greu cu deplasarea la Bucuresti. La fel de greu
>> este si cu postarea pe forum. Mi se pare cam nedrept sa puneti astfel de
>> conditii unei persoane care a comandat produsul la d-voastra timp de
>> aproape 7 luni.
>> Dupa efortul pe care-l face pentru a plati produsul in fiecare luna, se
>> vede in situatia de a achita si un drum dus-intors pana la Bucuresti.
>> Cred ca profitati foarte mult de disperarea unor oameni bolnavi, care-si
>> pun in ceaiul d-voastra, ultima speranta.
>> Imi cer scuze daca va fac impresia ca gresesc, dar nu mi se pare corect
>> cum procedati.
>>
>> Numai bine
>> A..D...
>>>> -----Original Message-----
>RE: Comanda Magazine Online>>
>> Buna ziua
>> Da, este o conditie esentiala
>> Daca nu puteti scrie, puteti veni la Bucuresti la birou sau la farmacie
>> sa
>> il cumparati.
>> Cu stima
>> Denis Giurgiu
>>
>>
>>
>>> Nu am postat pana acum pe forum, mai ales ca eu fac comanda in numele
>>> unei
>>> persoane care nu are acces la internet si care nu se poate deplasa in
>>> fiecare luna la biroul deniplant deoarece locuieste in Galati.
>>> Va rog sa-mi spuneti daca aceasta este o conditie esntiala pentru a
>>> primi
>>> ceaiul prin posta. Imi pare rau, dare eu nu pot scrie in numele altor
>>> persoane, deoarece nu stiu exact ce schimbari aduce acest ceai in
>>> evolutia
>>> bolii.
>>>
>>> Cu stima,
>>> A..... D.....
>>>
>>>
>>>
>>> ----Original Message-----
>
>>> Subject: RE: Comanda Magazine Online
>>>>>> Buna ziua
>>> Nu ati trimis numele sub care postati pe forum
>>> Cu stima
>>> Denis Giurgiu
>>>
>>>
>>>> Buna ziua,
>>>>
>>>> Am facut aseara o comanda de ceai (ID-15580), pe numele D....A.....
>>>> Rugamintea mea este ca acesta comanda sa fie trimisa in Jud. Galati,
>>>> >>> Z....... M.........
>>>> Banii pt. aceasta comanda ii veti primi prin posta, la OFICIUL POSTAL
>>>> NR.38, CASUTA POSTALA 164, BUCURESTI, COD02430, de la Z////M///////.
>>>> Va multumesc!!!!
>>>> O zi buna!
>>>>
>>>> A///// D....
>>>>
>>>> -----Original Message-----
>>>> F>>> Subject: Re: Comanda Magazine Online
>>>>
>>>> Buna ziua
>>>> Cand ajung banii expediem plantele
>>>>
>>>> Deoarece in ultima perioada activitatea pe forum s-a diminuat, am
>>>> hotarat
>>>> ca cei care doresc sa primeasca ceaiul prin posta, sa scrie pe forum
>>>> cel
>>>> putin un mesaj pe luna despre cum evolueaza boala in urma
>>>> tratamentului
>>>> cu
>>>> ceai
>>>>
>>>> Daca nu puteti face acest lucru, puteti lua in continuare ceaiul de la
>>>> biroul Deniplant sau de la Farmaciile Diana din Bucuresti
>>>>
>>>> Va rugam sa ne trimiteti numele sub care scrieti, pentru a avea
>>>> evidenta
>>>>
>>>> Cu stima
>>>> Denis Giurgiu
>>>>
>>>>
>>>>> Stimate Domn/Doamna Giurgiu Gheorghe,
>>>>>
>>>>> Aveti o comanda
>>>>> noua in magazinul
>>>>> dvs. aflat in
>>>>> portalul
>>>>> magazine-online.ro.
>>>>>
>>>>> Echipa magazine-online.ro,
>>>>>
>>>>> ----------------------------------------------------------------------------------------------------
>>>>> www.magazine-online.ro - Portal de
>>>>> Magazine Online
>>>>> ----------------------------------------------------------------------------------------------------
>>>>> Parteneri: GSMnet.ro - Magazin online
>>>>> de
>>>>> accesorii si componente
>>>>> GSM.
>>>>> ----------------------------------------------------------------------------------------------------
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> __________ Information from ESET Smart Security, version of virus
>>>> signature database 4146 (20090611) __________
>>>>
>>>> The message was checked by ESET Smart Security.
>>>>

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic