joi, 11 iunie 2009

Am cumparat deja de la d-v ceaiul deniplant pentru doua luni, se pare ca isi face efectul , mai am cojite doar pe picioare de la genunchi in jos,

Buna ziua , D-le Giurgiu
Va rog sa ma scuzati ca va deranjez , va scriu din
indepartata Canada, si dupa cum v-am mai adus la
cunostinta cu ceva timp in urma , as vrea sa va
intilnesc, la venirea mea in vacanta in Romania , vacanta
care o fac special pentru a-mi rezolva in ghilimele
problema cu pacatosul acesta de psoriazis . Vacanta mea
incepe pe 16 iunie data la care sint deja in Romania, si
pot venii sa ne vedem imediat . Am cumparat deja de la
d-voastra ceai pentru doua luni, se pare ca isi face
efectul , mai am cojite doar pe picioare de la genunchi
in jos, si in palme dar nu pot spune ca sint cojite pe
miini ci doar niste intepaturi ca de ace, si care
continua sa ma manince ingrozitor mai ales in somn si
dimineata.Dar asta ca si alte probleme as vrea sa le
discutam la fata locului. Important pentru mine este sa
am inca posibilitatea de a cumpara ceai pentru 4 luni, si
as vrea sa mi-l retineti daca puteti , si a doua problema
cum as putea sa va intilnesc , in ce zi ? la ce ora ? si
unde precis , adresa , eventual ce autobuz caci eu vin de
al Buzau cu trenul. De pe net am citit ca sinteti vineri
de la 2 la 4 la birou dar nu stiu daca mai este valabil
acest orar si in momentul de fata.

Va multumesc anticipat!

Cu
multa
recunostinta
D-na
P........

Buna ziua
Puteti veni pe 19.06.09 intre orele 14 si 16 la biroul din sos pantelimon
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
si cumpara deniplant atunci

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic