vineri, 19 iunie 2009

as dori si eu sa comand deniplant pt psoriazis, dar eu sunt in danemarca

OnuTza : buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
OnuTza : as dori si eu sa comand acest produs
OnuTza : dar eu sunt in danemarca
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: am mai trimis si acolo
giurgiu gheorghe: ne trimiteti contravaloarea ceaiului +taxele postale si cand primim maxim a doua zi pleca coletul de la noi
giurgiu gheorghe: si e [posibil ca in 10 zile maxim sa ajunga la dv
OnuTza : aveti idee cam in cat timp primesc plantele?
OnuTza : aha
OnuTza : ok
giurgiu gheorghe: in europa acum ajung cam in 10 zile
giurgiu gheorghe: trimitem cu posta romana par avion
OnuTza : ok
giurgiu gheorghe: detalii gasiti la
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
OnuTza : nu stiu cum sa fac ... ca eu pe 6 iulie luna viitoare vin in tara ... credeti ca asi putea sa comand (adica sa platesc de aici) si sa trimiteti coletul in iasi (la adresa tatalui meu)
giurgiu gheorghe: sigur am mai procedat si asa
giurgiu gheorghe: si astfel nu mai plateiti taxele postale
OnuTza : pai atunci am sa ma duc azi sa va trimit banii prin western union ...va trimit apoi mail-ul cu informatiile ...si apoi trimiteti coletul
OnuTza : asa e nu?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: plantele pentru o luna costa acum 150RON sau echivalent in euro =36 euro
OnuTza : ok
giurgiu gheorghe: GIURGIU GHEORGHE
Str. STEFAN CEL MARE NR 6 Oras: :VOLUNTARI , jud.ILFOV, ROMANIA cod:077191
Dupa ce ati trimis banii este necesar sa ne trimiteti un email pe adresa: giurgiu@deniplant.ro in care sa ne trimiteti:
Codul de expediere a banilor;
Numele persoanei care a expediat banii;
Localitatea si tara de unde au fost trimisi banii;
Suma trimisa;
Adresa unde doreste sa primeasca pachetul cu ceaiul deniplant
OnuTza :
OnuTza : ok ..va multumesc mult
giurgiu gheorghe: cu placere
OnuTza : pentru timpul acordat
giurgiu gheorghe: primul sfat este sa nu mai dati cu unguente
giurgiu gheorghe: daca vreti sa scapati de psoriazis
OnuTza : eu folosesc un sampon...trebuie sa intrup tratamentul?
OnuTza : intrerup*
giurgiu gheorghe: e bine sa nu mai folosit preparate pt psoriazis
giurgiu gheorghe: folositi cosmetice obisnuite
OnuTza: ok
OnuTza is typing a message.
OnuTza : o zi buna
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic