joi, 18 iunie 2009

baiatul meu de 25 de ani are psoriazis de 18 ani si doresc sa incerc si acest deniplant

Veress Erzsike: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Veress Erzsike: baiatul meu de 25 de ani are psoriazis de 18 ani si doresc sa incerc si acest tratament
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: detalii cum se paote procura gasiti pe site
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Veress Erzsike: da am citit
Veress Erzsike: mi-ar fi mai usor sa platesc on line dar nu am vazut contul
giurgiu gheorghe: nu exista cont bancar
giurgiu gheorghe: prin mandat on line la posta
Veress Erzsike: am inteles inseamna ca se exlude plata on line
giurgiu gheorghe: prin banca da
giurgiu gheorghe: nu se poate
Veress Erzsike: ok
Veress Erzsike: din experienta d-voastra cat credeti ca dureaza tratamentul Lorand(baiatul meu) de cateva luni nu a mai facut nici un fel de tratament si Psoriazisul a 'inflorit pe tot corpul'
Veress Erzsike: ce se intampla daca omite sa isi bee ceaiul o zi ?
giurgiu gheorghe: este reactia organismului la intreruperea cortizonului
giurgiu gheorghe: in general in prima luna maxim a doua se paote vedea daca organismul raspunde pozitiv sau nu
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni dar sunt altii si de 2 ani in tratament
giurgiu gheorghe: de pinde de fiecare in parte
Veress Erzsike: sint si cazuri de raspuns total negativ?
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: cam 10%
giurgiu gheorghe: adica nu a dat rezultate
Veress Erzsike: dar dupa o luna de tratament ne putem da seama ?
giurgiu gheorghe: da e posibil
Veress Erzsike: multumesc mult
Veress Erzsike is typing a message.
giurgiu gheorghe: cu placere
Veress Erzsike: reactii la tratament cum ar fii miros neplacut a transpiratiei ... apar de obicei?
giurgiu gheorghe: nu
Veress Erzsike: cum ne dam seama inca de la inceput daca reactioneaza pozitiv ?
giurgiu gheorghe: crustele se subtiaza si se desprind mai usor
giurgiu gheorghe: au fost cazuri in care a aparut si piele findecata in interiorul leziunii
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce scriu cei care folosesc acum deniplant
Veress Erzsike: dupa ce incepem tratamentul probabil o sa va mai bat la cap cu intrebari destul de stupide care pt mine sunt importante
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: cum am sopus daca cititi pe forum gasiti multe raspunsuri
Veress Erzsike: da asa e
Veress Erzsike: multumesc
o zi buna la revedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic