marți, 6 ianuarie 2009

multumesc si pt ceaiuri,vad ca se cunoaste o ameliorare a psoriazisului de cand am inceput sa-i dau ficei mele

Show Recent Messages (F3)

Claudia Popa: buna dimineata d-le giurgiu si un an cu sanatate si impliniri va doresc!
giurgiu gheorghe: buna dimineata
giurgiu gheorghe: la multi ani
Claudia Popa: multumesc si pt ceaiuri,vad ca se cunoaste o ameliorare de cand am inceput sa-i dau ficei mele
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul ei a raspuns
Claudia Popa: da,asa se pare,cu incredere si speranta continuam acest tratament
giurgiu gheorghe: sigur trebuie rabdare
Claudia Popa: stiu ca plantele pot face minuni,eu sunt asistenta de farmacie in devenire si am studiat farmacognozie
giurgiu gheorghe: foarte bine
Claudia Popa: nu va mai retin,o zi buna!
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
Claudia Popa: merci!
Claudia Popa has signed out. (06/01/2009 8:28 AM

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic