miercuri, 28 ianuarie 2009

De la varsta de 6 luni am o dermatita atopica.

Cute Tonya: Buna ziua. Imi displace sa va deranjez. Nu as fi facut-o daca nu as fi simtit disponibilitatea dvs in ajutarea celor in suferinta. De la varsta de 6 luni am o dermatita atopica. Sunt si alergica la anumite alimente si chiar si la anumite medicamente. In ultimii doi ani au fost niste pusee cu adevarat suparatoare. V-as fi recunoscatoare daca mi-ati comunica eficacitatea produselor dumneavoastra asupra afectiunilor mele. Daca da, ce anume imi recomandati si mai ales pentru cat timp? Va multumesc foarte mult pentru raspuns. In functie de reactia dvs, urmeaza sa ma hotarasc foarte repede in privinta comandarii produsului/ produselor. Cu bine, D.... P.
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: in primul rand eu nu sunt medic si nu pot face recomandari
giurgiu gheorghe: pe forumul nostru au scris pacienti care avand diagnosticul ca si al dumneavoastra si folosind Deaiul Deniplant , au avut rezultate pozitive.
giurgiu gheorghe: Referitor la durata folosirii ceaiului, iarasi nu se poate spune cu exactitate, pentru ca fiecare organism raspunde in felul sau.
giurgiu gheorghe: Puteti face o incercare si daca nu sunteti multumita aveti posibilitatea primiri banilor inapoi.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic