miercuri, 14 ianuarie 2009

as dori sa cumpar si eu ceaiul Deniplant

leu andrei appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to leu andrei's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

leu andrei: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
leu andrei: as dori sa cumpar si eu ceaiul Deniplant
leu andrei: prietena mea are PSORIAZIS
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
leu andrei: nu avansat
giurgiu gheorghe: citeste aici
leu andrei: multumesc
giurgiu gheorghe: de unde e
leu andrei: ea?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: sau tu
leu andrei: Curtea de arges
giurgiu gheorghe: ok ne trimite banii si expediem plantele
leu andrei: dar locuim in bucuresti
leu andrei: deci pot sa vin eu sa le iau
giurgiu gheorghe: atunci vine la biroul din sos pantelimon si il ia personal
giurgiu gheorghe: vineri de la 14 la 16
leu andrei: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
leu andrei: gasesc pe cineva acolo care sa ma ajute dc am si eu cateva intrebari
leu andrei: ?
giurgiu gheorghe: da voi fi eu personal
leu andrei: bine
giurgiu gheorghe: si putem discuta
leu andrei: ok
leu andrei: la revedere
leu andrei: si o zii placuta
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic