miercuri, 21 ianuarie 2009

am primit ceaiul, sper ca sa si faca efecul in cazul sotului meu,am fost si la Viena la un dermatolog foarte apreciat acolo

corina wtd: buna dimineata!
corina wtd: ma numesc c......
giurgiu gheorghe: buna ziua
corina wtd: am primit ceaiul
giurgiu gheorghe: da
corina wtd: sper ca sa si faca efecul in cazul sotului meu
corina wtd: boala lui e foarte avansata
giurgiu gheorghe: trebuie vazut cum raspunde organismul
corina wtd: adica are pete rosii pe absolut tot corpul
corina wtd: da asa este
corina wtd: oricum multumesc mult
corina wtd: o zi buna
giurgiu gheorghe: la inceput este importanta sa sscape cat mai repede de unguente
corina wtd: poi cu unguente cu medicament nu l am mai dat de vreo luna
giurgiu gheorghe: e foarte bine acest lucru
corina wtd: l am uns cu crema pt piele uscata
giurgiu gheorghe: da e bine
giurgiu gheorghe: sa intre pe forum si sa vada ce spunsi ceilalati
corina wtd: da ,an intrat eu
giurgiu gheorghe: nu dansul sa citeasca
giurgiu gheorghe: i important
corina wtd: si am citit este incurajator sa auzi oameni ca incep sa se vindece
giurgiu gheorghe: sigur, dar trebuie el sa primeasca mesajele
giurgiu gheorghe: va spun din experienta
giurgiu gheorghe: singur trebuie sa-si mobilizeze resursele
corina wtd: problema este ca el este plecat
corina wtd: si nu are acces la internet
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: inteleg
corina wtd: dar il tin eu la curent cu ce scriu alti oameni
giurgiu gheorghe: e foarte bine si asa
corina wtd: el aproape si a pierdut speranta de vindecare
corina wtd: pt ca tot ii ies alte pete noi
corina wtd: nu mai stiu nici eu ce sa zic
giurgiu gheorghe: pai de aceea spuneam de forum
giurgiu gheorghe: au fost uii la rare le-au mai aparut chiar si pe timpul tratamentului
giurgiu gheorghe: depinde la fiecare cum se rezolva
corina wtd: da,inteleg
giurgiu gheorghe: importante este sa raspunda organismul si apoi rabdare
corina wtd: vom vedea
corina wtd: va tin la curent
giurgiu gheorghe: sigur
corina wtd: de azi incepe tratamentul
giurgiu gheorghe: da
corina wtd: si la cat este de disperat sunt sigura ca l va respecta cu rigurozitate
giurgiu gheorghe: foarte bine
corina wtd: pt ca le a incrcat pe toate pana acum
giurgiu gheorghe: sunt convins
corina wtd: am fost si la Viena la un dermatolog foarte apreciat acolo
giurgiu gheorghe: da, toti incearca numai la suprafata
corina wtd: i s au prescris medicamente
corina wtd: ceva tare
giurgiu gheorghe: si mai grav
giurgiu gheorghe: si poate de acolo s-a si extins
corina wtd: nu inteleg ,puteti fi mai explicit va rog
giurgiu gheorghe: pai dupa tratament nu s-au extins leziunile
corina wtd: ba da ,i au aparut mai multe leziuni
giurgiu gheorghe: pai vedeti
giurgiu gheorghe: la inceput poate merge bine, insa pe terment lung e un dezastru
corina wtd: dar am crezut ca asa trebuie pana isi fac efectul pastilele
corina wtd: trebie sa ia 3pastile in fiecare luni a saptamanii
corina wtd: este un medicament care incepe cu litera m
corina wtd: nu imi aduc aminte acum cum se numeste
corina wtd: exact
giurgiu gheorghe: netrotrexat
giurgiu gheorghe: metrotrexat
corina wtd: exact
giurgiu gheorghe: e un citostatic
giurgiu gheorghe: cititi prospectul
giurgiu gheorghe: cititi ceau patiti si altii
giurgiu gheorghe: cititi efectele secundare
giurgiu gheorghe: reactii adverse
corina wtd: il sfatuiti sa intrerupa medicamentul ?
giurgiu gheorghe: eu nu-l sfatuiesc ca nu sunt medic
giurgiu gheorghe: si nu am voie asa ceva
giurgiu gheorghe: eu spun ce au patiti si altii
giurgiu gheorghe: si pe forum povestesc atatia
corina wtd: ok multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic