marți, 9 septembrie 2008

Sunt extraordinar de bucuroasa ca in sfarsit vad cum pielea mea este sanatoasa si parca nu-mi vine sa cred.

Buna ziua,
sunt aproape trei luni de cand nu v-am mai scris despre evolutia
tratamentului cu ceai. Va pot spune insa, ca in aceat rastimp, vindecarea
s-a facut incet si sigur. Sunt extraordinar de bucuroasa ca in sfarsit vad
cum pielea mea este sanatoasa si parca nu-mi vine sa cred. Se vindeca de
parca niciodata nu a fost vreo problema acolo.Zonele cele mai vechi si mai
extinse au raspuns cel mai bine. Acum, pe genunchi mai am doar pete roz de
diametru 3-4 cm cu cateva coji , pe coate a ramas cat un banut. A ramas
glezna ,dar si aici a inceput milimetru cu milimetru sa se vindece pielea
iar mancarimile s-au diminuat. Despre ceai pot spune ca m-am obisnuit,
acum folosesc si lamaia, nu mai am arsuri la stomac, in schimb chiar se
vede o accelerare si o constanta a procesului de reparare a pielii. Mi se
pare uimitor si faptul ca sunt semne de vindecare la nivelul unghiilor si
sper ca in timp ceaiul sa ma protejeze si de complicatia inspaimantatoare-
artrita
psoriazica ( am avut in primavara dureri mari la nivelul articulatiilor
mici ale mainilor si picioarelor).
Cu acest tratament mi-ati redat speranta de a avea o viata normala, este o
minune , am spus la toata lumea. Eu si sotul meu am inceput sa punem la
indoiala medicina moderna si sa ne indreptam spre ceea ce a functionat de
mii de ani, un sigur ceai din plante poate vindeca ceea ce medicamentele
super moderne nu pot face.
Va sunt recunoscatoare si continui cu incredere tratamentul.
Va multumesc.
Daniela B.

Buna ziua
Ma bucur sa aud ca Deniplant va ajuta
Eu sunt convins ca va ajuta si la artrita. Trebuie insa rabdare si perseverenta

Cu stima
Giurgiu

PS.Va sugerez sa postati acest mesaj si pe forum

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic