joi, 11 septembrie 2008

la control la dermatologie la Constanta. Aici am aflat de la dl. doctor Nicola Gheorghe ca e vorba de psoriazis,

> Buna ziua Domnule Giurgiu,
>
> Ma numesc .............. sunt din Mangalia si as dori sa va prezint pe
> scurt boala fiicei mele ............... ( 14 ani ) :
>
> Acum 3 ani i-au aparut pe pielea capului ( tot capul ) niste cruste carora
> initial
> nu li s-au dat importanta. Apoi am anuntat medicul de familie care ne-a
> spus
> ca s-ar putea sa fie din cauza samponului si ca vor trece cu timpul.
> In timp nu numai ca nu au trecut dar s-au ingrosat. Am incercat tot felul
> de
> leacuri ( inclusiv cu apa de mare ) dar nu s-a rezolvat si in final in
> 2007 am
> mers cu ea la control la dermatologie la Constanta. Aici am aflat de la
> dl. doctor Nicola Gheorghe ca e vorba de psoriazis, s-au folosit medicamentele
> prescrise
> de dansul si dupa o luna fata s-a vindecat complet.
> Spre surprinderea noastra boala a recidivat si anul acesta in august au
> aparut din
> nou crustele, pe o suprafata mai mica ce-i drept, la ceafa. Astfel am fost
> nevoiti sa
> mergem din nou la control la acelasi medic primind reteta pe care v-am
> trimis-o in
> attachement alaturi de cele de anul trecut.
> Nici eu nici sotia nu avem probleme de genul acesta in schimb tatal meu a
> avut aceasta boala
> timp de 30 de ani.
> In concluzie, as dori sa intru in posesia ceaiului DENIPLANT - PSORIAZIS (
> tratament 30 zile ).
> Am inteles ca trebuie sa va trimit banii anticipat pe adresa :
>
> GIURGIU GHEORGHE
> Oficiul Postal Pipera
> Casuta Postala nr. 1 cod 077191
> Oras Voluntari, Jud. Ilfov
>
> Dupa primirea banilor ( 150 RON ) as dori sa-mi trimiteti ceaiul prin
> posta rapida FANCOURIER
> ( achit la primire taxa de 15,47 lei ).
>
> Adresa mea completa este :
>
> .............
> Str.............
> Loc. Mangalia cod 905500 Jud. Constanta
> Telefon fix : 0341 .............
> Mobil :...........40
> Adresa e-mail : ..........upcnet.ro sau ............@yahoo.com
>
> Astept raspunsul dumneavoastra si confirmarea ca procedura de plata este
> corecta.
> Cu respect,
>..............
>


buna seara

In momentul primirii banilor maxim a doua zi va pleca coletul de la noi
Adresa este cea mentionata

Cu stima
Giurgiu

Un comentariu:

turist spunea...

se poate procura si din constanta?

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic