luni, 29 septembrie 2008

Conditii pentru GARANTIA DENIPLANT- http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm

MasterXP: Fetiţa este LA ŞCOALA si nu are,nici pe departe, vreun mijloc prin care să vi se prezinte faţă-în-faţă... Eu am oferit un ajutor prin mijloacele MELE, (care nu privesc pe nimeni) şi dacă găsesc colaborare, F. BINE... Prin urmare, veţi avea pliculeţele aşa cum mi le-aţi dat - confecţia originală, chitanţă inclusiv - cu garanţia/formularul semnat de fetiţă ÎN PERSOANĂ, şi mă voi convinge că pe NET nu sunt doar TRUFAŞI, ci şi oameni cu (un pic de) inimă... Vă mulţumesc!
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: Desi nu-mi face placesre sa repet, va riog sa cititi inca o data conditiile trecute pe net pentru a beneficia de GARANTIA DENIPLANT . Ele sunt nemodificate de cand au fost facute public.http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: Cum am spus si in mesajul anterior este necesar sa vina cel care a folosit ceaiul sau reprezentantul sau legal.pentru intomirea formalitatilor de restituire a banilor. Nu se pot restitui banii prin corespondenta sau altor persoane..
giurgiu gheorghe: Asdar daca sunteti reprezentatul legal al fetitei puteti veni pentru primirea banilor, chiar daca au trecut cele 45 de zile de la achizitie.
giurgiu gheorghe: PS. Cand cumparati un produs care are o anumita garantie si el se defecteaza dupa ce a expirat garantia, vi se mai repara sau mai primiti banii inapoi? sau aceea sunt trufasi daca nu va satisfac dorinta.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic