sâmbătă, 27 septembrie 2008

Doresc Deniplant.Problema e ca eu sunt in italia

Dielli Shi: buna ziua
giurgiu gheorghe: un moment
Dielli Shi: ok
Dielli Shi: am gasit acest id pe internet,in cautarile mele disperate pentru o cura impotriva psoriazisului
Dielli Shi: si tot in acest fel am auzit si de deniplant
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: eram intr-o alta discutie
giurgiu gheorghe: sigur, exista deniplant pentru asa ceva
Dielli Shi: da
giurgiu gheorghe: de unde esti
Dielli Shi: am vazut ca exista
Dielli Shi: problema e ca eu sunt in italia
Dielli Shi: si vin acasa in bucuresti pe 2 octombrie
giurgiu gheorghe: nu e o problema
giurgiu gheorghe: au ajuns plantele si in canada sau USA
Dielli Shi: ok
Dielli Shi: pana acum o sapt aveam doar pe scalp
giurgiu gheorghe: pe 03 sunt la birou in oras si ne putem intalni
Dielli Shi: minunat
giurgiu gheorghe: daca vei da cu unguente vei avea pe tot corpul
Dielli Shi:
Dielli Shi: deja am facut aceasta greseala
giurgiu gheorghe: cu cat scapi mai repede de ele cu atat e mai bine
Dielli Shi: si nu mai stiu ce sa fac
giurgiu gheorghe: citeste pe forum ce au patiti toti care au folosit unguente
Dielli Shi: am vazut
Dielli Shi: si ca drept urmare nu mai folosesc
giurgiu gheorghe: e bine atunci
Dielli Shi: si vreau sa ne intalnim daca dvs puteti pe 3 oct
giurgiu gheorghe: da eu sunt la birou in sos pantelimon vinerea de la 14 la 16.30
giurgiu gheorghe: deci si pe 03
Dielli Shi: am folosit un unguent puternic
Dielli Shi: care o data a facut efect
giurgiu gheorghe: sunt convins
Dielli Shi: dar acum cand l-am folosit iar m-am umplut peste tot
giurgiu gheorghe: pentru asa ceava sunt facute
Dielli Shi: da
Dielli Shi: l-am luat crezand ca o sa fie ok
Dielli Shi: dar.......
Dielli Shi: se vede ca m-am inselat
giurgiu gheorghe: dca te-ai vindeca cu 20mg de unguente ai mai cumpara a doua oara?
giurgiu gheorghe: afacerea lor este sa vanda unguente cu tona
Dielli Shi: ehh
Dielli Shi: da
Dielli Shi: asta e
Dielli Shi: cel putin aici la milano am fost la zeci de doctori
Dielli Shi: si cand zic zeci nu glumesc
Dielli Shi: am cumparat unguente si sampoane.......
Dielli Shi: cu sutele
giurgiu gheorghe: poti merge si in japonia sau in tailanda ca degeaba
Dielli Shi: rezultatul a fost doar un portofel mai usor
Dielli Shi: nimic mai mult
Dielli Shi: nici macar mici diferente nu am vazut
Dielli Shi: dar cu produse naturiste nu am incercat
Dielli Shi: si acum cred ca am gresit ca nu am apelat la ele de la inceput
giurgiu gheorghe: era mai bine
giurgiu gheorghe: asa face omul
giurgiu gheorghe: cauta caela naturala cand nu mai are ce face
Dielli Shi: cand o sa vin acum imi iau plante pt 2,3 luni
Dielli Shi: si sunt optimista
giurgiu gheorghe: se poate si asa
giurgiu gheorghe: de obicei omul ia pt o luna sa vada cum si daca merge
giurgiu gheorghe: daca nu merge poate primi banii inpoi
Dielli Shi: pana la urma e ceva natural
giurgiu gheorghe: daca merge e ok si poate lua liunistit pe mai multe luni
giurgiu gheorghe: sigur
Dielli Shi: nu cred ca are ce sa imi fac de rau
giurgiu gheorghe: 100% natural sunt plante medicinale autohtone
giurgiu gheorghe: nu rau nu poate face
giurgiu gheorghe: in cel mai rau caz nu va merge
Dielli Shi: eu sunt optimista pt ca e unica chestie care nu am incercat-o
Dielli Shi: pe calea naturista nu am mers pana acum
Dielli Shi: daca nici aia nu merge.....
Dielli Shi: chiar nu mai stiu
giurgiu gheorghe: sunt convins
Dielli Shi: dar sa speram ca cel putin ceva rezultate se vor vedea
giurgiu gheorghe: daca nu va merge important este sa nu mai dai cu unguente
giurgiu gheorghe: organismul intra intr-un echilibru si nu scapi de ele dar nici nu se extind
giurgiu gheorghe: daca organismul raspunde e ok va merge perfect
Dielli Shi: sunt convinsa
Dielli Shi: pt ca vad rezultatele
giurgiu gheorghe: da
Dielli Shi: dar mie imi ies din ce in ce mai multe
Dielli Shi: aia e disperarea mea
Dielli Shi: ca mi-au iesit pe spate
giurgiu gheorghe: aici sunt doua lucruri
giurgiu gheorghe: pot iesi de la unguente cu cortizon
giurgiu gheorghe: sau din cauza stresului care actioneaza intern
giurgiu gheorghe: si deregleaza organele interen
Dielli Shi: tin sa spun ca al meu unguent e cu cortizon
giurgiu gheorghe: odata declansat psoriazisul daca nu tratezi cauzele degeaba
giurgiu gheorghe: sunt convins si e cea mai mare greseala
Dielli Shi: si ca serviciul meu e unul cam stresant
Dielli Shi: lucrez intr-un restaurant
giurgiu gheorghe: cand il intrerupi apare reactia numita rebaund adica organismul se revolta c nu-i mai dai
Dielli Shi: al meu organism se vede ca e foarte revoltat
Dielli Shi: dar o sa ma revoltez eu mai tare si ii dau deniplant
giurgiu gheorghe: si daca sistemul imunitar este slabit e si mai grav
Dielli Shi: de obicei raceli ,slabiciuni din astea nu am
Dielli Shi: ma simt ok
giurgiu gheorghe: e bine
Dielli Shi: dar atunci ati putea sa imi dati un sfat
giurgiu gheorghe: anume
Dielli Shi: ce sa fac pana ajung la dvs sa cumpar aceste plante
giurgiu gheorghe: sa nu mai dai cu unguente
giurgiu gheorghe: o crema de fata cosmetica
giurgiu gheorghe: sau un ulei natural
giurgiu gheorghe: masline
giurgiu gheorghe: canepa
Dielli Shi: am dat cu ulei de masline 100% nat
Dielli Shi: facut un casa
giurgiu gheorghe: e bine
Dielli Shi: deci o sa folosesc ulei de masline
giurgiu gheorghe: sigur
Dielli Shi: cat costa tratamentul pt trei luni?
giurgiu gheorghe: pentru caderea cojilor am ajuzit ca merge bicarbonalul alimentar
giurgiu gheorghe: pus in apa de baie
giurgiu gheorghe: pt o luna deniplant costa 150 lei
giurgiu gheorghe: 150 RON
giurgiu gheorghe: in jur de 42 euro
Dielli Shi: aha ok
Dielli Shi: asta e cand il iau direct de la dvs?
giurgiu gheorghe: da indiferent
Dielli Shi: ok minunat
giurgiu gheorghe: peste tot e acelasi pret
Dielli Shi: atunci o sa vin pe 3 la dvs
giurgiu gheorghe: cand trimitem in afara se adauga taxele postale 30 euro/pachet
Dielli Shi: oricum asta nu mai conteaza la cati bani am dat pe chestii care mi-au facut mai mult rau
Dielli Shi: decat bine
giurgiu gheorghe: sunt sigur
Dielli Shi: ca aici bolnavii sunt cea mai buna afacere
Dielli Shi: nu ii lecuieste nimeni
Dielli Shi: le da numai medicamente care nu fac nimic
giurgiu gheorghe: pai nu e interesul
Dielli Shi: si care costa cat ochii di cap
giurgiu gheorghe: afacerea cea mai buna
Dielli Shi: de ex
Dielli Shi: plateam pe 20 de grame de daivonex 21 de euro
Dielli Shi: deci il foloseam de 2 ori si gata
giurgiu gheorghe: da stiu
Dielli Shi: plus sampoanele nu mai zic
giurgiu gheorghe: povesti
Dielli Shi: ok ce pot sa va zic e ca deocamdata va multumesc foarte mult pt rabdare
Dielli Shi: si pt ca ati raspuns
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: si pana atunci c iteste tot ce am scris eu pe net
Dielli Shi: ok
Dielli Shi: asa o sa fac
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html
giurgiu gheorghe: aici gasesti legaturile
Dielli Shi: va multumesc din suflet si va doresc multa sanatate
giurgiu gheorghe: cu placere si va astept vineri
Dielli Shi: cu siguranta o sa fiu acolo
giurgiu gheorghe: bine

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic