miercuri, 10 septembrie 2008

Am fost la 2 medici unul mi-a pus diagnostic psoriazis capilar

  Buna ziua! Va scriu aceste randuri deoarce am o problema de sanatate in
ceea ce priveste pielea capului. Am fost la 2 medici unul mi-a pus
diagnostic psoriazis capilar mi-a dat un preparat cu care am uns pielea
capului si dupa circa 2 sapatamani mi-a trecut dar dupa cateva luni au
aparut iar ceva mai puternic. Efectiv pe pielea capului se formeaza niste
"scuame", "coji" care provoaca mancarimi si cand cad lasa in urma niste
pete rosii. Am fost la un alt medic dermatolog si mi-a pus un diagnostic
ceva de genul... "seboreica" nu imi amintesc exact. Puteti sa ma ajutati
cu vreunul din ceaiurile dvs.?

Buna ziua
Exista ceaiul Deniplant
Toate informatiile le puteti gasi la www.deniplant.ro
Iar daca vreti sa cumparati citi la :
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic