joi, 12 ianuarie 2017

Sant o persoana cu psoriazis.

Buna seara d le G
Sant o persoana cu psoriazis  mi aparut in mai dar nu mi am dat seama 
Acum am niste simtome groaznice uscaciuni mancarimi   chiar cipituri  durerei de cap  greată
Simt ca inebunesc n am crezut nici intr un vis urăt că o să trec prin acestea m ai ales acum pela sfărsit  sant la pensie
Toată viata  mi am spus numai psoriazis sa nu  am
Nu mă pot trezidin acest  vis urăt
Am fost la Iasi la cei m ai buni dermatalogi cu cativa sant rudă unii au spus ps  altii parca n ar fi
Cu simptomele astea este
In fin am auzit de ceaiurile pe care le distribuiti  
Spuneti mi sincer   sant eficace sau e vrajeala  
Multii   vand iluzii   Tare mult as vrea să stiu 
Nu  m ai suport aiureli 
Acum sant tot felul de vanzători si din dorinta de căstig  fac orce 
Nu as vrea asa ceva
Dacă considerati că  ar fi vreun rezultat vă rog sa mi răspunde ti

Adstept sa mă contactati
Vă multumesc

Buna seara,
Eu nu vand iluzii. Eu vand ceaiul Deniplant care s-a dovedit a fi eficient in tratarea bolii psoriazis.
Au fost pacienti la care organismul a raspuns pozitiv, insa au fost si persoane la care organismul nu a raspuns . De aceea dupa prima luna de folosire cine nu e multumit primeste banii inapoi. Mai mult de atat nu putem face.
Sanatatea ta depinde numai de tine, noi doar te ajutam.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic