miercuri, 18 ianuarie 2017

am fost diagnosticata cu psoriazis acum 2 saptamani

Buna ziua,

Sunt o tanara de 22 de ani, am fost diagnosticata cu psoriazis acum 2 saptamani, desi simptomele le am de vreo 9 luni. Mi s-a prescris un unguent si Tinefcon (pastile, pe care nu am cum sa le iau din cauza ca sunt mult prea mari). Pana acum unguentele nu m-au ajutat aproape deloc, insa am remarcat ca apa marii si soarele pe timpul verii mi-au facut bine.

Ideea este ca as vrea sa incerc si ceaiul dvs. + un tratament la baile herculane, poate la vara. De luni voi fi in Bucuresti timp de 2 saptamani, voi sta undeva in zona garii. Nu prea cunosc Bucuresti-ul, si as vrea sa stiu daca sediul dvs. este departe de unde voi fi cazata, si cum as putea ajunge acolo.

Astept raspunsul dvs. Multumesc anticipat.

Cu stima,
M.......



Buna seara

Au fost foarte multe persoane cu aceasta afectiune care au folosit plantele
deniplant cu rezultate pozitie.Depinde de fiecare organism in parte
cum raspunde.

In general, in prima luna, maxim a doua se poate vedea cum si daca
raspunde organismul.
Dupa primele 30 de zile daca nu sunteti multumita, puteti veni la
birou si primi banii inapoi.

In acest moment distributia plantelor Deniplant se face numai prin posta 
detalii gasiti la 

Pentru stabilirea unei intalniri personale ma puteti contacta la 0744827881

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic