miercuri, 11 ianuarie 2017

am un baiat de 15 ani care anul trecut a fost diagnosticat cu psoriazis vulgar pe scalp.

Buna ziua,
   Ma numesc C... N.....si am un baiat de 15 ani care anul trecut a fost diagnosticat cu psoriazis vulgar pe scalp. Luna trecuta i-au aparut puncte rosii si pe corp.
Doresc sa comand ceaiul dvs. si va rog sa-mi spuneti cum sa-l comand si cum sa il administrez.
  Va multumesc si astept raspunsul dvs


Buna ziua

Detalii despre ceaiul Deniplant puteti gasi la www.deniplant.ro

Daca doriti sa-l cumparati, cititi aici cum se procedeaza
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Alte informatii la 0744827881

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

      

Buna ziua,
Va rog sa-mi transmiteti cand voi primi comanda.
Multumesc.

Buna ziua,
Am primit ceaiul. Va multumesc.
Afișează textul citat

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic