luni, 16 ianuarie 2017

Observam o usoara ameliorare a psoriazisului

Buna ziua,

Doresc sa comand in continuare ceaiul Deniplant pentru fiul meu,  pentru urmatoarele 60 de zile. Pot transmite contravaloarea ceaiului pentru urmatoarele doua luni in mod similar comenzii anterioare?

Observam o usoara ameliorare a psoriazisului .Am schimbat si regimul alimentar- am exclus produsele cu gluten, carnea rosie si am redus lactatele fermentate si zaharul; in schimb am introdus in dieta mult suc de legume si fructe prospete.
Chiar daca e posibil sa nu aiba nici o legatura cu manifestarile psoriazisului, o dieta mai putin agresiva pentru organism nu cred ca poate face rau.

Multumesc,


Buna ziua,
Da, o dieta nu poate face rau, insa important este ca revenirea la dieta anterioara sa nu se faca brusc, ci introducand treptat alimentele care nu au fost consumate deloc.

Plantele pentru 30 de zile costa acum 200 lei.http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Asadar pentru 60 de zile ne trimiteti 400 lei la aceeasi adresa care ati trimis anterior .

Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Buna ziua,

Cred ca ati primit 400 de lei pentru ceaiul despre care am discutat.  ( Pt.  ca banii au fost expediati de un coleg- D.....V......- precizez ca astept ceaiul pe aceeasi adresa:

  

Va multumesc,

Buna ziua
Da, banii au ajuns la noi si am expediat deja plantele astazi,  pe adresa de pe mandatul postal 
Trimiteti colegul sa va ridice coletul, sper ca nu se intoarca.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Multumesc!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic