miercuri, 4 ianuarie 2017

polenoplasmin pentru un catel paralizat .

Buna dimineata ,
As dori sa comand un polenoplasmin pentru un catel paralizat .

Buna ziua,
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la 
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm 
sau cautand pe google  polenoplasmin

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna seara.
Am trimis banii on line prin posta la adresa care mi ati spus nr facturii e .:....
Adresa A.   M... baia sprie judetul maramures.

Buna .
Va rog sa imi confirmati daca au ajuns banii.

Buna seara
Da , am primit banii si astazi a plecat pachetul de la noi.
cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna .

Dupa primele 2 doze a inceput sa se ridice putin pe labute azi a inceput sa incerce sa se ridice.
Pot sa i maresc doza la 3 capsule.

Buna ziua,
Majoritatea celor care au folosit pana acum polenoplasmin , au mers cu cate 2 capsule pe zi pana cand catelul si-a relualt mersul normal, apoi i-au mai administrat cate una pe zi timp de 30 de zile
Daca doriti puteti incerca si cu 3 doze pe zi.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic