joi, 30 octombrie 2014

eu am psoriazis gutat

Buna seara , am vorbit astazi la telefon si ati spus sa va scriu cum evolueaza boala cu ceaiul dumneavoastra.
Il folosesc de 1 luna si jumatate , am observat ca se foarmeza cojite mai subtiri nu ca inainte dar inca imi mai apar pe corp bubuite mici , eu am psoriazis gutat. Majoritatea bubitelor au un diametru de 2-3 mm. Cam dupa ce perioada incep sa se vindece sau sa dispara de tot? O seara placuta. Multumesc
Daca am omis ceva va rog sa ma anuntati.


Buna ziua

Incepand cu luna aceasta, avand in vedere ca va trimitem plantele prin posta. va rugam ca in fiecare luna sa ne scrieti cum evolueaza boala in urma folosirii plantelor, acest lucru fiind benefic pentru ambele parti.

Faptul ca deja cojitele nu se mai fac asa groase cum se faceau inainte, ne arata ca organismul a raspuns  pozitiv la acest tratament.

E posibil sa mai apara leziuni noi, insa ele nu ar trebui sa evolueze negativ prea mult. E posibil ca acestea noi sa dispara inaintea celor vechi.
Eu nu pot aprecia dupa cat timp vor disparea leziunile, pentru ca sunt multi factori implicati in acest proces. Este nevoie ca acele deficiente interne sa se rezolve si piele se va vindeca de la sine.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
  

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic