luni, 16 iunie 2014

Polenoplasmin si despre beneficiile lui asupra cainilor.

Buna ziua,

N........ D..... ma numesc, sunt din Sibiu, am citit pe internet despre Polenoplasmin si despre beneficiile lui asupra cainilor.
Problema mea este un caine pe care l-am gasit acum 14 zile care nu se ridica de jos si nu isi simtea picioarele din spate.

Dupa diverse controale si radiografii mi s-a spus ca are 2 vertebre tasate si are nevoie de operatie, insa eu nu vreau sa-l operez deoarece este batran (i-am verificat dantura si ochii, radiografiile aratau cioturi pe coloana), pretul operatiei ridicat; am preferat sa mai astept poate isi va reveni (ii dau antiinflamatoare si milgamma N). In cele 14 zile de tratament se observa o imbunatatire a simturilor (isi controleza urinatul, simte cand il ciupesc intre degete, isi incordeaza muschii) dar nu se ridica in picioare (cand "merge" o face pe fund).

Am citit pe site-ul dumneavoastra ca polenolpasminul se poate comanda de abia la sfarsitul lunii (ceea ce pentru el e ffff tarziu caci pana atunci sigur va trebui sa-l operez), nu exista alta posibilitate (sa il gasesc in farmacii)?

Va multumesc!


Buna ziua
Imi puteti da adresa unde sa trimitem preparatul si vom incerca sa rezolvam problema mai repede.

Sa imi spuneti daca puteti colabora cu medicii pentru a-i urmari evolutia

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic