vineri, 24 septembrie 2010

purpura trombocitara imuna

lorysweet 09: buna dimi,imi cer mii de scuze daca va deranjez.eu sufar de PTI si as dori sa stiu daca ceaiul deniplant e bun ptr asa cv
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: nu stiu ce este pti
lorysweet 09: purpura trombocitara imuna
lorysweet 09: imi scad mereu trombocitele
giurgiu gheorghe: nu am avut nici un pacienti cu acest diagnostic
giurgiu gheorghe: puteti incerca
lorysweet 09: si nu reusesc sa le mentin cu tratamentele de cortizon
giurgiu gheorghe: cortizonul face bine pe moment
giurgiu gheorghe: pe termen lung e un dezastru
lorysweet 09: exact
giurgiu gheorghe: puteti incerca ceaiul imuniplant care se adreseaza cu precadere sistemului imunitar
lorysweet 09: mda,acest ceai se gaseste doar la bucuresti?
giurgiu gheorghe: da
lorysweet 09: eu sunt din buzau
giurgiu gheorghe: numai la noi la birou
giurgiu gheorghe: puteti veni vinerea intre 14-16
lorysweet 09: am inteles ca si la farmaciile diana
giurgiu gheorghe: farmacia diana nu comanda acest produs
lorysweet 09: unde aveti biroul,in ce zona
giurgiu gheorghe: ei comanda numai deniplant
giurgiu gheorghe: http://www.salutbucuresti.ro/planoras/swf_map.htm?-10541&-7558
giurgiu gheorghe: Sos PANTELIMON NR.258, Bl 47, Sc C, Et.3, Ap 142, Interfon 142 Sector 2 Bucuresti Tel: 0212338973 sau 0744827881, 0721960169
lorysweet 09: ok,prin posta nu se poate rezolva k sa nu mai vin acolo,nu cunosc buc
giurgiu gheorghe: prima data e bine sa veniti sa-l luati de la birou
giurgiu gheorghe: daca nu sunteti multumita aveti posibilitatea de a veni completam un proces verbal si primi banii inapoi
giurgiu gheorghe: daca va merge puteti primi si prin posta
lorysweet 09 is typing...
lorysweet 09: am inteles,va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic